Re: Ikselko.....

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ikselko.....
Date: Wed, 2 May 2012 13:24:29 -0700 (PDT)

On 2 Maj, 11:21, krys <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
da.pl...

> To rzuć okiem na to:http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629509,  zwłaszcza na punkt
44.2., i dalej
> twierdź, że "kimby"  i "któraby" są poprawnie napisane.

Podniecasz się czymś, co sobie sama wymyśliłaś, a co ja niby TWIERDZĘ.
Vide: "(...)kiedyś tak się pisało, może dziś już nie, ale co mnie to
obchodzi".
Czy zrozumiałaś wreszcie tekst drukowany?

> Hint - pisownia końcówki  -by z zaimkiem.
>
> Pozdrawiam
> J., z ludu, ale nie idąca w zaparte, ja zrobi błąd (każdemu sie
zdarza)www.kontestacja.com

Nie ma mowy o błędzie - błąd robi się pisząc coś nieumyślnie
nieprawidłowo. Ja świadomie piszę jak piszę i pisać tak będę.
Reszta jak wyżej.