Re: Ile dajecie po koledzie?

Data: 2012-01-03 21:39:50
Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: Paulinka <p...@w...pl>

medea pisze:

> Zaraz tam eskapadzie. Lekko draśnięty, ale serwis nie umie się z
> ubezpieczycielem dogadać. I jedni i drudzy chcą na tym zarobić.

Z AC jeszcze nic nie przerabialiśmy.

> Ale ja w tym pozytywnym sensie. :) Naprawdę bardzo mi się podoba, gdyby
> nie to, że nie można zrobić porządnych zakupów po drodze, bo musiałabym
> to nosić, a mam dość daleko do przystanku, więc zakupy muszę już
> zaplanować z mężem.

I tak to zrozumiałam :)
Dla Ciebie przygoda - dla mnie codzienny koszmar. Ale, ale jutro jadę
zapisać się na kurs prawa jazdy. Ostatni dzwonek, żeby przed
przeprowadzką się mobilnie usamodzielnić.

> Jak widać to zależy od trasy. Do nas jeździ tez jedna linia, ale często,
> w szczycie nawet co 10 minut, normalnie co 20. Prawie każdy jest
> niskopodłogowy. Fakt, że niestety większość autobusów jest brudna. Nawet
> jak nowy skład, to dość zapuszczony.

Nie dość, że brudne, to jeszcze pasażerowie się nieźle dają we znaki.
Najgorsza jest młodzież gimnazjalna. Specjalnie z tego powodu kupiłam
sobie telefon ala mp3, żeby założyć słuchawki na uszy i nie słuchać tych
głupot przez ileś minut w trakcie codziennej jazdy do pracy.

> Ale z tym wózkiem to Ci współczuję.

Jest to problem, ale da się przeżyć. Kiedyś dawaliśmy sobie radę bez
auta w ogóle, teraz niewyobrażalne :)

--

Paulinka