Re: Ile dajecie po koledzie?

Data: 2012-01-04 00:06:05
Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: Aicha <b...@t...ja>

W dniu 2012-01-03 22:05, medea pisze:

> Ależ ja Cię doskonale rozumiem, mi nie tłumacz. :) Dzisiaj w sklepie nie
> pozwolili mi zapłacić 11zł kartą, z trudem wysupłałam z groszaków. A
> parkomaty to po prostu plaga. Nie będę się zdradzać, ile dostałam
> mandatów za nieopłacony parking, właśnie z tego powodu, że nie miałam
> gotówki.

Koło mnie wciąż jeszcze sporo sklepików, w których niestety trzeba się
posługiwać klasycznym pieniądzem, bo np. limity są od 15 zł.

> Co mnie natomiast ostatnio zachwyciło - we wrocławskich autobusach i
> tramwajach są biletomaty, w których się płaci kartą za bilety. Świetna
> sprawa. Od kilku dni mam samochód w naprawie i jeżdżę sobie autobusami.
> :) NB - zupełnie inne życie. ;)

Telefon też można doładować :) Co prawda jeszcze nie korzystałam, ale
dla karciarzy jak znalazł. Natomiast urbanomaty stacjonarne albo znów
zaczynają szwankować z powodu temperatury albo ja mam takiego pecha do
tego koło siebie, że kartę przestał przyjmować. Z gotówką już dawno nie
eksperymentuję - tę opcję miał popsutą już dawno i nie zamierzam
ryzykować kolejnych testów.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/