Re: Ile gniazdek w kuchni?

Data: 2009-03-31 23:26:35
Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

Użytkownik "Wiesław Łopata" <w...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gqtt4f$4qa$1@news.dialog.net.pl...
> O nie! Ja go znam z "innego pola działalności" i jest to ..... chyba
> odpowiedzialny człowiek.

Och, co za komplement!

> Tak na gorąco doliczyłem się ok 15kW tak zwanej mocy zainstalowanej. To
> tyle co porządna "garkuchnia".

12,5 kW ale jednocześnie na jednej fazie nie planuję włączyć więcej niż 4,5

Niby mógłbym poprowadzić trzy osobne 3x2,5 i zabezpieczyć to już przy
liczniku 16A, ale wszyscy piszą, że do kuchni to najlepiej jeden 5x4, więc
taki wybrałem. Z tym że zabezpieczę go tak, jak by to był 2,5 czyli po 16A.

W sumie do tego pomieszczenia idzie już 5x4, 5x2,5, trzy 3x2,5 i
2x1,5(stary). Na razie pięć obwodów do jednego pokoju. Jeszcze się
zastanawiam czy na lodówkę nie dać zupełnie osobnego obwodu, ale to już
chyba przegięcie by było? Miejsce mi się skończy we wnękach
bezpiecznikowych.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/