Ile gniazdek w kuchni?

1. Data: 2009-03-31 18:07:06

Temat: Ile gniazdek w kuchni?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka.
Zakładam nieużywanie żadnych przedłużaczy ani listew.
Na wysokości 30 7 szt: 4 wolne, lodówka, terma podumywalkowa (sterowana
czasowo), zmywarka
Wysokość 75 3szt: piekarnik, mikrofala, 1 wolne (np na ekspres do
zabudowy;-) oraz puszka na płytę (w tym 4 pod zlewem IP 44). Nie za dużo pod
zlewem?
Wysokość 105 9szt: robot, czajnik, 7 wolnych, z czego 3 wolne na środku
przestrzeni roboczej, a 4 z boków.
Wysokość ok 185: okap
Wysokość 240: światła do szafek.

O czym zapomniałem? Gdzie powinno być gniazdo lodówki zabudowanej wys 177?

Gniazdka nad blatem będą 15 i 50 cm od zlewu. Muszą być bryzgoodporne?
Okap jest z wtyczką czy luźnym kablem? Niestety w instrukcji nic nie piszą,
a muszę jeszcze długo czekać.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2009-03-31 18:13:27

Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Gniazdka nad blatem będą 15 i 50 cm od zlewu. Muszą być bryzgoodporne?
> Okap jest z wtyczką czy luźnym kablem? Niestety w instrukcji nic nie
> piszą, a muszę jeszcze długo czekać.

u mnie okap byl z wtyczka.
co do ilosci gniazdek to zalezy od tego jaka masz kuchnie(wielkosc oraz
rozmieszczenie przestrzeni roboczych).
wg mnie np 7 gniazdek wolnych to przesada zupelna bo nie wyobrazam sobie ze
nagle pojawia ci sie w kuchin 7 sprzetow ktore musza byc na raz
wykorzystywane.

reszta wg mnie OK

--
pzdr
piotrek

3. Data: 2009-03-31 19:07:01

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> wg mnie np 7 gniazdek wolnych to przesada zupelna bo nie wyobrazam sobie
> ze nagle pojawia ci sie w kuchin 7 sprzetow ktore musza byc na raz
> wykorzystywane.

Chyba nie chodzi o to, żeby zająć wszystkie gniazdka, ale żeby mieć
możliwość rozsądnego rozmieszczenia sprzętów. Trochę głupio ustawiać sprzęt
tam gdzie jest gniazdko, zamiast tam gdzie wygodnie i gdzie pasuje.
Oczywiście wszystko zależy od rozmieszczenia mebli i wielkości kuchni, bo
przy powierzchni roboczej np. 1m, 7 gniazdek to jednak faktycznie trochę za
dużo ;-)

Pozdrawiam
Czabu

4. Data: 2009-03-31 19:19:16

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygodnie i gdzie pasuje. Oczywiście wszystko zależy od rozmieszczenia
> mebli i wielkości kuchni, bo przy powierzchni roboczej np. 1m, 7 gniazdek

oczywiscie :)
dlatego najpierw pytalem o kuchnie, wielkosc i rozmieszczenie :)
wiadomo ze jak sie ma np blat i "wyspe" to takie gniazdek bedzie OK
bo powiedzmy na wyspie z 2 przy blacie 5 i jakos "znikna" te gniazdka a beda
pod reka :)
ale jak by ktos mial np 3 mb blatu i tam 7 wolnych gniazdek...... to juz
przesada wg mnie

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2009-03-31 19:21:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
beda
> pod reka :)
> ale jak by ktos mial np 3 mb blatu i tam 7 wolnych gniazdek...... to juz

Mam tylko 4 nad krótszym blatem, ale podwójnych. I czasem muszę wyłączać
jedne urządzenia, aby załączyć drugie. Gniazd nigdy za dużo, ale pod
zlewozmywakiem lub w innych miejscach lub pozycjach grożących zalaniem nigdy
bym nie umieścił...
Oczywiscie nie są to jedyne gniazda...

6. Data: 2009-03-31 19:25:09

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> jedne urządzenia, aby załączyć drugie. Gniazd nigdy za dużo, ale pod
> zlewozmywakiem lub w innych miejscach lub pozycjach grożących zalaniem
> nigdy
> bym nie umieścił...

Pod zlewozmywakiem ludzie montują gniazdka na: bojler podzlewowy,
rozdrabniacz, zmywarkę.
I już mamy trzy.

7. Data: 2009-03-31 19:25:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gqtr7n$hmr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Pod zlewozmywakiem ludzie montują gniazdka na: bojler podzlewowy,
> rozdrabniacz, zmywarkę.
> I już mamy trzy.

Fizyk - ryzyk.

8. Data: 2009-03-31 19:30:23

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> Fizyk - ryzyk.

różnicówka

9. Data: 2009-03-31 19:30:31

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał
> w wiadomości news:gqtr7n$hmr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Fizyk - ryzyk.

a gdzie chcesz te gniazda dać?

10. Data: 2009-03-31 19:42:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> różnicówka

Nadmierna wiara to fanatyzm - a tacy krótko żyją...

Przepisy kulinarne
W-wa, Arkadia, Lukullus, ciastko rumowo-kajmakowe.
kostkarka do lodu
Pstrąg
które masło dla fanatyka?