Ile gniazdek w kuchni?

31. Data: 2009-04-01 08:50:27

Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gqtm81$qtv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka.
> Zakładam nieużywanie żadnych przedłużaczy ani listew.

Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub
blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się garnku?

Kasia

32. Data: 2009-04-01 09:14:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub
> blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się

On po takich wydatkach 20 lat będzie jadł suchy prowiant zbierany na
śmietnikach.

33. Data: 2009-04-01 09:25:08

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub
> blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się

4 szt. Jedno stale zajęte na czajnik a reszta wolne.
Robot ma swoje gniazdka w dwóch innych miejscach. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2009-04-01 09:26:37

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> On po takich wydatkach 20 lat będzie jadł suchy prowiant zbierany na
> śmietnikach.

Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie
wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy.
Wznoszę za to toast!
;-)

35. Data: 2009-04-01 12:11:29

Od: j...@z...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Policzyłem szybko gniazdka:
1. lodówka
2 zmywarka
3 okap z oświetleniem szafek
4 kuchnia elektryczna z piekarnikiem
do tego 9 gniazd trochę powyżej poziomu blatu w tym jedno stale zajęte
przez mikrofalę. Ogrzewanie - bojler jest poza kuchnią.
Pomimo takiej ilości gniazd zdarza się, że muszę coś wyłączaćżeby
włączyć inne urządzenie.
Instalacje zrobiłem podobnie 5 x 4 do kuchni zabezpieczone 16A. Tam
rozdzielenie na obwody, w miarę równomirnie rozdzielone na 3 fazy.
Rozdzielenia dokonałem za pomoca listwy zaciskowej pozwalające dokonać
właściwego połaczenia. Listwa zaciskowa w obudowie w wykonaniu
natynkowym została ukryta za szufladą, która została skrócona o
odpowiednią długość w praktyce prawie nie do zauważenia w porównaniu z
pozostałymi szufladami. Dostęp po wyjęciu szuflad doskonały. Pomimo
tego, że całość oprócz oświetlenia górnego zasilana jest jednym
trójfazowym obwodem ani razu nie miałem kłopotów z tym związanych.

Jurek

36. Data: 2009-04-01 14:26:06

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O nie! Ja go znam z "innego pola działalności" i jest to ..... chyba
> odpowiedzialny człowiek.

Kurcze Wiesiu, jeszcze tylko Lotiego tutaj do kompletu brakuje :-))))))
pozdr
Sławek

37. Data: 2009-04-01 15:05:48

Od: Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O przypomniałem sobie!
Potrzeba jeszcze jedno gniazdko.... nam telewizor.
Bo na czy bedzie oglądała Twoja lepsza połowa ..M jak M..arnotrawstwo czasu.
Wiesiek

38. Data: 2009-04-01 15:19:45

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> Jak o nie-elektryk, tylko niewykwalifikowany użytkownik popieram, nie da
> sie mieć naraz włączonej zmywarki, piekarnika i czajnika, od razu wywala.

Jeżeli masz jedną fazę, to owszem. Na trzech bez problemu można
jednocześnie.
Chodzi też o nieżonglowanie wtyczkami.

39. Data: 2009-04-01 19:08:33

Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nadmierna wiara to fanatyzm - a tacy krótko żyją...

Rozumiem, że włosy suszysz w pokoju dla bezpieczeństwa, a w łazience
wszystko jest na baterie (i to nie te od wody)?
(jakby się ze zlwwu miało lać ciurkiem to co za różnica czy tam są gniazdka
czy tuż obok, i tak rozleje sie po blacie, podłodze, wleje się
gdziekolwiek... nadepniesz i trup.)

--
Mariusz

40. Data: 2009-04-02 07:04:18

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gqvchg$o9d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie
> wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy
Przedłuzacze niewygodne to fakt ale zeby od razu pozar powodowały to urban
legend.
A tak na marginesie 21 gniazdek w kuchni to przesada- no chyba ze kuchnia ma
z 50mkw.
A w praktyce tak jak detektyw napisał- i tak nie dopasujesz teraz- i albo
zostanie i sie przyzwyczisz albo bedziesz przerabiał.
Ja mam dwa podwójne nad blatem+ lodówka + kuchenka. Kolejne to piekarnik i
mikrofala(podwójne schowane za zabudową).
I wystarcza. Ewe mozesz dodać cos takiego
http://www.allegro.pl/item567560668_teleblok_slupek_
pradowy_do_montazu_w_blacie.html
Link pierwszy z brzegu ale znajdziesz sporo tańsze bez problemu.

Krzysiek

Przepisy kulinarne
W-wa, Arkadia, Lukullus, ciastko rumowo-kajmakowe.
kostkarka do lodu
Pstrąg
które masło dla fanatyka?