Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania

Data: 2008-02-08 11:45:33
Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

mb pisze:

> Wrzuc swoje, pamietaj o dokladnym adresie zamieszkania

Ale po co, moja kuchnia na pewno wygląda przynajmniej 15 razy gorzej
od Twojej ;-)

> Cos tak czuje ze masz kuchnie z Ikei :-)

W starym mieszkaniu mam kuchnię z Ikei od ponad 8 lat i szafki sprawują
się świetnie. Może tylko za jakiś czas trzeba będzie wymienić blaty, bo
zaczynają się na nich kumulować rysy.

> Mnie sie te kuchnie nie podobaja i tyle, mam do tego prawo :-)

Mi też się nie podoba wiele obecnie sprzedawanych modeli szafek Faktum,
ale to nie powód, żeby wątpić w wysoką jakość ich wykonania.

T.