Ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?

1. Data: 2002-02-05 10:50:33

Temat: Ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?
Od: Michauer <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna w przyblizeniu ocenic ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?
Slyszalem rozne wersje, np. 500 ml. Ja stawiam gdzies na 200, ale moze ktos
wie ile na prawde tego jest?

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:m...@r...com.pl

2. Data: 2002-02-05 12:47:43

Temat: Re: Ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?
Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na podstawie: Miesiączka - trudny okres
artykuł dr. n. med. Jacka Nieżurawskiego, specjalisty chorób kobiecych,
położnika ginekologa
http://www.resmedica.pl/zdart3017.html

Najczęściej menstruacja trwa około 5 dni. Jeżeli przedłuża się powyżej 7
dni, trzeba zgłosić się do ginekologa. W trakcie miesiączki kobieta
przeciętnie traci około 100 ml krwi. Minimum jest to 50 mililitrów (przy
skąpym miesiączkowaniu), maksimum 150 ml. Zarówno bardzo skąpe krwawienia,
jak i utrata większej ilości krwi wymagają konsultacji ginekologicznej. Przy
bardzo obfitych miesiączkach lekarze raczej polecają stosowanie podpasek niż
tamponów. Aby się zorientować, jaka jest objętość wypływającej krwi, liczymy
zużyte podpaski (zazwyczaj potrzeba 5 podpasek w ciągu doby).

3. Data: 2002-02-05 21:57:54

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michauer" <m...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna w przyblizeniu ocenic ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?
> Slyszalem rozne wersje, np. 500 ml. Ja stawiam gdzies na 200, ale moze
> [...]

ja ucze swoich studentow ze od 30 do 80 ml srednio 50ml
tak podaja podreczniki akademickie...

gdyby kobieta tracila 500 ml to by popadala w ciezka niedokrwistosc...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-06 09:11:54

Od: "Mamak z Galicji" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> ja ucze swoich studentow ze od 30 do 80 ml srednio 50ml
> tak podaja podreczniki akademickie...
>
> gdyby kobieta tracila 500 ml to by popadala w ciezka niedokrwistosc...

Przecież oddaje się 450 ml krwi w bardzo krótkim czasie nie wpadając w
niedokrwistość.

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

"Puree ze smalcem.
Nie ma smalcu, z dżemem są puree."

5. Data: 2002-02-06 09:24:40

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji wrote:

> Przecież oddaje się 450 ml krwi w bardzo krótkim
> czasie nie wpadając w niedokrwistość.

Co miesiąc przez 30 lat ???

Leszek

Piękny uśmiech
Na zdrowie... no ale co za duzo to niezdrowo
suplementy
Alergia
Wypadanie uderzenia