Re: Ile zarabia nauczyciel...

Data: 2009-05-22 21:42:37
Temat: Re: Ile zarabia nauczyciel...
Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> Nie rozumiesz (to u ciebie jakiś standard, czy co?).
> Mnie twoje bzdurne poglądy zwisają kalafiorem.
> Ale piszemy publicznie. Wydaje mi się potrzebnym zapobiec, aby kiedyś ktoś
> niezorientowany w materii formował swoje poglądy na podstawie opinii
> tenndencyjnego ignoranta, delikatnie mówiąc.
> Toteż zadaję sobie trud przedstawienia stanu rzeczywistego.
> Taki altruizm, powiedzmy...
Dlatego tez poniżasz mnie publicznie. Tylko po to, żeby ktoś czytający to
odniósł wrażenie że to jotte jest górą.
A jotte cóż. Poza obrażaniem nic więcej w tym wątku nie wniósł
> No i co z tego?
Typowe dla jotte.
> No i co z tego?
Typowe dla jotte.
> No i co z tego
Typowe dla jotte.
> No i co z tego?
A no to że nauczyciele mają cholernie w głowie poprzestawiane mówiąc że mało
zarabiają skoro widzą ile im to czasu zajmuje.
Chcą zarabiać - niech zaczną pracować.
Chcą być szanowani w społeczeństwie - niech szanują innych.

> Bo tobie ten etat==8h/dziennie mózg przelasował.
> Albo miałeś wcześniej przelasowany.
> A tłumaczyłem przecież, kuźwa, tłumaczyłem i to jak dla ucznia w szkole
> specjalnej...
To może jednak ty nie rozumiesz?
Jeżeli nauczyciel jest pracownikiem budżetowym to jaki jest powód żeby
zarabiał więcej niż pracownik urzędu pracując jednocześnie mniej?

> Po co jeszcze raz?
A bo mi się szukac nie chce. A może go nie pdoałeś wcześniej. Może tylko ci
się zdawało?

> Nie wypowiadaj się za nich.
Bo co ? zabronisz mi ? Spróbuj.

> Da się przeżyć.
> Nie trzeba przykładać przesadnej wagi do młotów.
Dlatego takie dyrdymały wypisujesz?Nie ważna jakość - w ilość poszedłeś?

?
> To akurat słusznie.
> Pod warunkiem, że widzi się to co trzeba, jak trzeba, oraz umie
> zaobserwowane rzeczy zrozumieć.
> A tobie nie wyszło.
Dlatego, że widzę prawdę?
Inną niż słuszna dla nauczycieli?

> To tak jak ty.
Za mną stoją jednak prawdizwe liczby i fakty. Za tobą tylko czepianie.

> Prosty przykład.
> Ty nie możesz być nauczycielem.
> Jesteś niewykształcony.
Och jak mi przykro. Pójdę chyba się popłaczę.

> Trudno.
> To jest _twój_ problem.
> Ja go rozwiązywał nie będę.
Czyli jednak nie masz żadnego argumentu który by przekonał kogolwiek do tego
że nauczyciel pracuje.
Bo jakbyś miał to pewnie chętnie byś go przytoczył.

> To normalny i typowy, choć strasznie prymitywny mechanizm obronny
> frustratów i zakompleksieńców. Nazywa się kwaśne winogrona (wpisz sobie w
> googla).
Zapewniam cię że się mylisz po raz kolejny.
Zbyt łatwo i zbyt chętnie wydajesz opinię o innych.

> I dwie specjalności.
Wow. Zaimponowałeś mi.
A dasz mi swoje zdjęcie? Dzieciom się będę chwalił.

> A przypuszczaj co chcesz, co mnie to obchodzi.
> Tobie się nie udało i dlatego prymitywnie i nieudolnie usiłujesz to
> dyskredytować.
> Wiesz, że jesteś nikim i cię to uwiera.
Nie wiem. Wiem za to że takie zero jak ty z wyimaginowanym poczuciem
wielkości próbuje mi to wmówić.
Nie przejmuj się. ta wasza mania wyższości to typowo nauczycielska
przypadłeośc. Tego się nawet nie leczy. Z tym się umiera.
Plusem jest to że nie jest to zaraźliwe.

> Znów brak prostego rozumienia.
> Nie napisałem, że obrażasz - tego nie możesz zrobić.
> Napisałem wyraźnie, że tylko usiłujesz.
To całe szczęście.Jednak nawet to próbowanie boli. Gdyby było inaczej nawet
byś się bronic nie próbował.
No ale ktoś kto ma dwie specjalności musi udawać lepszego.
Chociażby dlatego że jest nauczycielem.

--
PawełJ