Re: Imieniny w takie upa?y??

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Imieniny w takie upa?y??
Date: Tue, 06 Aug 2002 14:04:33 +0100

On Tue, 06 Aug 2002 12:59:19 +0200, "Monisiatko"
<M...@i...pl> wrote:

>ja mam ten sam problem - urodziny w niedziele, zjazd rodzinny, 12 osob. na
>35m2:))) mieszkanie - poludniowa wystawa, kuchnia polaczona w reszta.
>Juz mysle, jak tu dac im jesc, zeby sie najedli a nie bylo goraco od gotowania.
>wiec sie podpinam do prosby Doruni......
>
>Monika

upiecz w sobote wielka wedzona szynke. lubo tez jakis schab
wytworny. bedzie na zimno. do tego rozmaite salatki, no i zrob
chleb - jedyna rzecz na cieplawo, piecze sie szybko to i
wytrzymasz w kuchni i reszcie mieszkania.
Mozesz zrobic kulki miesne takze samo, i na zimno...takie mikro
mielence.
na deser sorbet..juz Cie ie bede meczyc, zebys sorbety meidzy
daniami podawala, a na deser ;))), plus ciasteczka, co sie np
upiekly razem z chlebem.

w ten spsosob moc sie nie roztopi, nei zzielenieje, Ty sie tez
nie roztopisz i mozna przygotowac RANO, kiedy jeszcze slpnce Was
nie zalatwi..... Mozesz juz teraz upiec male bezy (albo
szprycowane, albo nakladane na papier lyzeczka. W niedziele
ulozyc je w stos, polac roztopiona czekuladom, osobno podac bita
smeitane i se maczac te bezy w smietanie. i kawalki mocno
oziebionego arbuza tez bardzo dobre..

ja bym sie na pewno nie bawila w gotoanie goracych potraw bo
goscie Ci padna jak muchy w taki upal...no i jednak w zasadzie w
taki upal to ludzie wola sie czegos zimnego napic a nie
barszczu!!!

Krysia, co w Nigerii pare razy popelnila blad - raz blad
gotowania na dwoch kuchenkach , kiedy elektryke szlag
trafil....kuchnia zamienila sie w kaznie!!, ale mam tez za pasem
gotowanie lunchow dla 30 osob i weicej tamze, w tej Nigerii...
K.T. - starannie opakowana