Re: Imigranci

Subject: Re: Imigranci
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bcdfde7$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf2778$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf29fe$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf366f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf6481$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd19dc8$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd1a8d4$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd431b1$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd4981f$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd49e32$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd4ae78$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd4b2b2$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Sat, 27 Oct 2018 20:59:57 +0200

W dniu 2018-10-27 o 20:47, XL pisze:

> Straszne złodziejstwo! i w dodatku z odniesieniami do BOGA, w dodatku
> pisanego WIELKĄ literą!

Jak zwykle merytorycznie nie potrafisz nic napisać.
Jakiś hymny to zaszłości historyczne, zwykły patos potrzebny maluczkim
żeby się dowartościować. Nie bez powodu im większa miernota, tym
bardziej nacjonalistyczna, bo skoro nie może być dumny/a z siebie, to
przynajmniej dowartościowuje się swoim "patriotyzmem" i "dumą narodową".
Człowiek świadomy i znający swoją wartość nie musi szukać takich
zamienników, bo wie, że w (każdym) narodzie są też złodzieje, mordercy i
zwykłe gnidy gotowe sprzedać się za stołek. Tzw. "duma narodowa" to
zwykły bełkot dla niepotrafiących myśleć samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr