Re: Imigranci

Data: 2018-10-29 11:39:02
Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-10-28 o 11:13, XL pisze:

> [...]
> ludzie dają się wpuszczać w maliny:
>
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Liga_Polskich_Rodzin
>
> ,,(...) W grudniu 2006 kierownictwo LPR ogłosiło, że zrywa związki z
> Młodzieżą Wszechpolską i zdecydowało się powołać nową organizację
> młodzieżową Ruch Młodych LPR[31]. Decyzja Romana Giertycha była motywowana
> doniesieniami prasowymi o imprezie neonazistów, w której mieli brać udział
> członkowie Młodzieży Wszechpolskiej[32]. Okazało się jednak, że uczestnicy
> tej imprezy formalnie nie należeli do Młodzieży Wszechpolskiej[33].(...)"

Sam widziałem jak przedstawiciele tzw prawej strony pluli, rzucali
kamieniami i obelgami na tzw tęczową demonstracje w Poznaniu.
Co mi po wiedzy wyszukanej w necie jak widzę jak jest na własne oczy..

> Tak samo. Mamy takich członków.

 Podobno Prezydent USA, mr Nixon usłyszał od swojego ministra McNamary,
"ale to jest nasz sq*wiel", na słowa że z tego prezydenta Wietnamu
południowego "kawał sq*la".

> Co Ty gadasz? Równość i braterstwo to IDEE. Twory abstrakcyjne. Do nich
> można tylko dążyć, jak ciąg liczbowy do nieskończoności, wolniej lub
> szybciej - a jak się twierdzi, że osiągnięcie Nieskończoności jest mozliwe,
> to jest się samym Jezusem i zostaje się ukrzyżowanym.
> Jesteś bardzo wierzący!
> :-)

Oczywiście że idee. A dlaczego wyznawcy tych wartości postrzegani są
przez wyznawców prawicy jako wrogowie?
Weźmy pod lupę wasze hasło - "Bóg Honor Ojczyzna", co to w ogóle znaczy
dla innych, co np ja mogę mieć z czyjegoś Boga, z jego honoru który w
biały dzień zezwala mu okradać innych, czy z tej jego Ojczyzny w której
ja mam gwarantowane miejsce podrzędne.

>>> Pyt. 2) Co to jest równość?
> Gadasz jak w wojsku, gdzie na pytanie ,,Co to jest musztra?" mus
> odpowiedzieć ,,Musztra służy do...".
> To nie jest definicja, tylko jeden z warunków, w dodatku bardzo ogólny - bo
> kto dla kogo jest ,,byle łajzą"?

Nazwie go byle łajzą bo traktuje mnie jako swoją własność, tzn ja mam
pod rygorem kar zapinać pas w swoim aucie, to już jest wielki bandytyzm,
jest jeszcze bardziej groteskowo - jak w wyniku zapięcia tego pasa
poniosę jakieś straty to ta anonimowa łajza mi ich nie zrekompensuje.

> Czyli nie potrafisz odpowiedzieć.

Spokojnie możesz się odnieść do powyższego przykładu.

> Czyli wspólnota pierwotna. Tam nie było rodziny - tylko wataha.
> Uhmmmm.
> Co wiesz na temat braterstwa we wspólnocie pierwotnej?

Sporo, i widzę poprzez pryzmat tego świat bez wojen i krzywdzonych ludzi.

> Nie, nieprawdziwe.

Tylko na podstawie swojego braku wiedzy możesz tak twierdzić. Dla Ciebie
komuna to coś co znajduje się w skrócie nazwy państwa, a tymczasem
trzeba tego szukać w stylu życia mieszkańców danego państwa.

> Skąd to wziąłeś?

No przecie to wasze  credo, nie równość wolność i braterstwo a nadzór i
dominacja nad innymi.