Re: Imigranci

Data: 2018-10-30 16:29:14
Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-10-30 o 10:36, XL pisze:

> Tak.
> Czy wiesz, że niedawno na jednym z naszych zebrań zjawił się ,,nowy chętny"
> w wieku lat ok. 40, który nawoływał nas do akcji ,,wyprowadzenia Polaków na
> ulice, bo metody demokratyczne nie działają"?
> Myślisz, że kto to był?

Nie, nie wiem, wiem tylko że gdy na ulicy demonstrował RN to zaraz
pojawiały się jakieś zamaskowane postacie i wszczynały burdy. Jakoś
trudno mi przypuszczać że to sami narodowcy tak się wykazywali.

> Aktor zagra wszystko - za pieniądze. Wystarczy, aby był DOBRYM aktorem i
> wystarczająco nienawidził tych, którzy mają narodowe przekonania -
> bezpieczników jest dosyć, zapłacą. Nienawiść u nich to podstawowa
> sprawność, jaką zdobywają.

Nie, tu narodowcy naprawdę nie wyszli w kontrmanifestacji z deklaracją
miłości i aby obrzucać "tęczowych" kwiatami.

> Widzisz więc, jak masz zindoktrynowany umysł?

Absolutnie nie mam uprzedzeń do nikogo, no wyjątkiem są kapitaliści, ale
to nie ze względu na ich poglądy tylko na to co robią.
Jak ktoś wychodzi z flagą RN i sieje zgorszenie to chyba trudno posądzać
o to innych, tym bardziej że poznańscy liderzy RN w TV wcale się tego
nie wypierali.

> Pewnie policjant należał do RN, prawda?

Nie, tylko pokazał że wcale się nie różni od milicjanta z czasów PRLu.
Czyli dyspozycyjnego osiłka który prawo i składaną przysięgę ma gdzieś.

> KAŻDY powinien tak odbierać deklaracje postkolonialnych zachodnich republik
> - niegdysiejsze i dzisiejsze (unijne). Oszukańcze wzniosłe hasła - i
> gnębienie oraz wyzysk ,,braci" w koloniach to przecież historyczna
> przesłanka na przyszłość, tę dzisiejszą, unijną.
> Co tu ma do rzeczy strona - prawa czy lewa.

Prawdziwa lewica nie uznaje granic czy własności ziemi, bo siłą rzeczy
człowiek nie może być takim właścicielem ziemi.

> Nigdy żadnemu pedałowi nie dam w zęby - co Ty pleciesz?
> Natomiast na pewno nie dam mu też dziecka do adopcji ani ślubu!

Ale dlaczego? Poza niechęcią są jakieś ważne przeciwwskazania?

> No dobrze, a czy np. przymus włączania świateł samochodowych po zmroku to
> też ,,bandytyzm"?
> A zakaz jeżdżenia samochodem po chodnikach? Ograniczenie szybkości w
> terenie zabudowanym? Pierwszeństwo pieszych nawet poza pasami? Zachowanie
> bezpiecznej odległości między pojazdami? Ruch prawostronny? Zakaz gadania
> przez komórkę podczas jazdy? Itd.?

Nie, bo to już jest elementem bezpieczeństwa na drodze. A nakaz
zapinania pasów to sprawa osobista.

> A to wspołczuję rodziny. U mnie sobie nie wydzierają. To SIEBIE poprawiaj,
> a nie ustrój. To Ty nie nadajesz się do rodziny, a nie rodzina do Ciebie.

Raczej nigdy nie zrozumiesz istoty problemu.

> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_miedzyplemienne
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_Paunisow_z_Czejenami_Osedzami_Kiowami
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_Wron_z_Czarnymi_Stopami_Assiniboinami_Szosz
onami
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_i_bitwy_z_Szoszonami

> Nie nie, to były inne marki karsbinôw i armat :->

Nic podobnego, Indianom raczej nigdy by do głowy nie przyszło aby swoich
wrogów niszczyć za pomocą zakażonych koców.

> Gdzie Indianie się tłuką, tam biały korzysta, a Wrony pomagają :->

No tak, to były "wojny" ze dwie strzały w tyłku, kilka zdobytych koni,
ku chwale szczepu.. i nie chodzi o kolor skóry a wyznawane wartości - w
tym wypadku - przez białych.

> Masz pojęcie kapitalizmu wyniesione z uczelni socjalistycznych. Uczyli nas
> tam też, że w socjalizmie niemożliwy jest kryzys gospodarczy, że panuje
> zasada rownego podziału zysków oraz wspólnota środków.
> Ja swoją wiedzę zaktualizowałam, ale Ty... Żenujące.
No i nie jest możliwy, warunek - świat bez zarazy kapitalistycznej, tak
żeby nie było jej sabotażu. No i przede wszystkim - nie farbowane
kapitalistyczne lisy przy władzy.

> Nie - bo pasy trzeba zapinać.

No to wystarczy do stwierdzenia że i wy nie dajecie żadnej wolności.
Wyobraź sobie że nie nie jestem Twoją własnością abyś mnie karała za
zapięcie pasów.

> https://kresy.pl/wydarzenia/winnicki-obecnosc-wojsk-
usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

Bravo! Szkoda że odniósł się tylko do USA, w sumie nie wiem czy po
dojściu do władzy nie wpuści do Kraju wojsk rosyjskich., ew chińskich..