Re: Imigranci

Data: 2018-10-31 15:47:27
Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat

W dniu 2018-10-31 o 13:30, Trybun pisze:

> Nie rozdzielaj zdania na pojedyncze słowa to będziesz wiedział co "nie".

Pisz poprawnie po polsku, to nie będzie problemów.

> Psycholi prawie na pewno nie, policjanci dość często przechodzą badania
> psychologiczno/psychiatryczne.

"Prawie" robi dużą różnicę w przypadku np. zabitego obywatela na
komisariacie, albo pobitego przez policję obywatela, który protestuje
przeciwko faszyzmowi.

> Właśnie o tym pisałem.

Ja -> "W policji też są sympatycy "narodowców"
Ty -> "Nie, nie byłoby sprawy gdyby to był odosobniony przypadek."

Następnym razem przetłumacz na polski co masz na myśli.

> Zupełnie inne sprawy, tu nie przełożeni wydawali rozkaz aby torturować
> tego zabitego biedaka. W drugim przypadku nie ma mowy o samowolnym
> wyskoku policjanta.

"policjanci dość często przechodzą badania psychologiczno/psychiatryczne."

Po pierwsze, policjant zgodnie z prawem nie musi wykonywać takiego
rozkazu, a po drugie, zgodnie z prawem nie wolno mu takiego rozkazu
wykonywać.

> Problem w tym że policja słucha poleceń kanalii zwanych politykami. Mają
> w dudzie składana przysięgę gdy przychodzi rozkaz spacyfikowania
> legalnej demonstracji.

To jakim cudem przechodzą te "badania psychologiczno/psychiatryczne"?
Sam widzisz, że takie badania niczego nie gwarantują.

> Zapytaj się tych co tak panicznie się ich boją.

Żeby podważać czyjąś powagę, ten ktoś musiałby mieć powagę.
Następnym razem, jak nie zapomnę, zaznaczę sarkazm.

> Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj.

Wzajemnie.

> Dlaczego faszysto

Wzajemnie.

> nie
> odnosisz się do tego co napisałem

Przecież się odnoszę.
Już zapomniałeś co pisałeś o Atlantydzie? Albo to, że nie wiesz jaki
Ziemia ma kształt?

> tylko co chwila wtryniasz jakieś swoje
> g*no do dyskusji?

Nie swoje, tylko twoje.
Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj.
Atlantyda w innym wymiarze i "niewiadomojaki" kształt Ziemi, nie ma nic
wspólnego z rzeczową dyskusją.
Chcesz być poważnie traktowany, to traktuj poważnie rozmówcę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr