Re: Imigranci

Data: 2018-10-31 16:05:47
Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat

W dniu 2018-10-31 o 13:36, Trybun pisze:

> Bo ziemia to jest coś co nie może być czyjąś własnością. Jest ona
> własnością każdego człowieka na ziemi, a nie uzurpatora stawiającego płoty.

Idea słuszna, ale utopijna, bo niemożliwa do realizacji w praktyce.
Skoro jest własnością każdego, to właściciel może zechcieć sobie płot
postawić, a inny właściciel tego płotu nie chce.
Wygra silniejszy.
I to właśnie obserwujesz obecnie w praktyce..

> Pozwól mi samemu oceniać co dla mnie dobre.

Teoretycznie zgoda, ale...

> Nakaz zapinania pasów nie ma
> na celu ochrony innych użytkowników dróg.

W razie czego, gdy nie zapniesz pasów, koszty leczenia bierzesz na siebie?

> Tak nawiasem - pamiętasz
> historie wypadku Ferrari z p Zientarą za kółkiem,. Otóż zdarzył się bum,
> Ziętara wyleciał przez szybę i przeżył a jego pasażer z zapiętymi pasami
> żywcem spłonął.
> Ale nie o to przecie wcale chodzi, mówimy o naszej wolności, a jak widzę
> to i was na to nie stać.

Zdarza się czasem, że ktoś spadnie z dachu otrzepie się, wstanie i
zostanie mu kilka siniaków. Jednak większość łamie sobie kark, kręgosłup
albo ginie waląc głową w chodnik.
Koleś który przeżył i ma tylko siniaki, w żaden sposób nie jest dowodem
na to, że skakanie z dachu jest bezpieczne.

Wiem, że nie łapiesz sarkazmu i ironii, ale mam nadzieję, że taką
analogię dasz radę zrozumieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr