Re: Imigranci

Data: 2018-10-30 10:32:57
Temat: Re: Imigranci
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 22 października 2018 22:54:33 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dziękujemy, cieszymy się bardzo. Nasze poparcie wzrasta, a kto dziś pamięta
> np. coś takiego jak Ruch Palikota?

a kto by tam zapamietywal wszystkich na Ziemi dewiatow:)
moze nawet to lepiej, bo bedzie ich latwiej w sadach boskich wybronic,
sluzac odchyleniami na swoim przykladzie,
gdyby ktos ich przed Bogiem za bardzo oskarzal.

oczywiscie zarty do pewnego stopnia, bo Bog jest tak Dobry,
ze zadna obrona nie bedzie nikomu bardziej potrzebna, niz Boza.

> Dotychczas jako jedyna z partii mających komitet ogólnopolski nie
> istnieliśmy w sondażach - teraz nasza obecność w nich jest bezdyskusyjna.
> Wybory Samorządowe 2018 - 300000 głosów to nie w kij dmuchał.
> W każdej z kategorii statystyki wyborczej mamy swój własny ,,słupek" z
> napisem ,,Ruch Narodowy" i nigdzie nie pojawia się przy nim liczba mniejsza
> niż 1,2%, w jednej nawet powyżej 2.
> Mało? - to tylko kwestia wejścia w odpowiednie koalicje. Może weźmiemy wzór
> z Kukiza? Ale nie będziemy potem przepraszać.
> [...]

ikselkus, jesli naprawde chcecie cos zrobic, zgloscie sie do mnie, jesli taka
wasza laska.

> Ja też aż taka stara nie jestem, skoro wystawiono mnie na listę kandydatów
> i w debatach tv. Godnie tam
> reprezentowałam moją Partię.

z przynaleznosci partyjnej nie ma co sie cieszyc, bo jakos tak dziwnie sie sklada,
ze partie zawsze dbaja najpierw o siebie, a o Polske to dopiero pozniej.

pozdrawiam,
jacek