Imigranci

11. Data: 2018-10-19 08:11:50

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 19:57, silvio balconetti pisze:

> [...]
> jest niedobre i godne potepienia, ale mnie sie tez zdarza, ze kradne,
> oszukuje i klamie, ale robie to w zacnych celach, a wiec to nic takiego.
>
> A co do meritum czyli imigrantow. Dobrze jest ze rzadzacy wasi
> zrozumieli, ze z przyczyn demograficznych i ekonomicznych potrzebny
> jest naplyw ludzi z innych krajow. Na Zachod trudno bardzo liczyc,
> wiec sciaga sie z Azji i krajow bylego ZSRR. Ale oburzajace jest
> ukrywanie tego oraz stwarzanie przyzwolenia na ksenofobie i rasizm. Bo
> jak ci nowi przybysze beda traktowac swoja byc moze juz nowa ojczyzne?

Nie pieprz silvio, tylko niepoważny kraj nie będzie się bronił przed
masowym napływem ludzi innych kultur. Tu jednak mamy zupełnie inną
sytuację - humanitaryzm, no i najważniejsze - solidarność z innymi
krajami Unii. Po prostu nie możemy zostawić samych Włoch, Niemiec i
Grecji z ich emigracyjnym problemami.

12. Data: 2018-10-19 13:47:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 08:10, Trybun pisze:
> W dniu 2018-10-18 o 20:01, Kviat pisze:

> Masz coś namacalnego że jest lepiej - większość Polaków jest zadowolona
> z rezygnacji wpisywanie do dowodu rejestracyjnego kolejnych adnotacji o
> przeglądzie technicznym pojazdu. Poprzednicy tylko o tym mówili.

Taaak... to rzeczywiście najważniejsze.

> Bez przesady, proszę o kilka przykładów.

A od czego mam zacząć? Tego jest tak dużo...
Siedzisz w jakimś zamknięciu odcięty od świata? Bo nie bardzo rozumiem
dlaczego mam ci przepisywać tutaj rzeczy, które są powszechnie dostępne
i w odległości kilku kliknięć myszą.

Czyli jakiego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-10-19 16:33:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19.10.2018 08:11, Trybun wrote:

> [...]
> sytuację - humanitaryzm, no i najważniejsze - solidarność z innymi
> krajami Unii. Po prostu nie możemy zostawić samych Włoch, Niemiec i

Wiadomo, ze Kazacy, Uzbecy, Ukraincy i Czeczeni masowo zjezdzaja do
Wloch, Niemiec i Grecji oraz wisza na plotach Ceuty i Melilli, wiec
trzeba cos z nimi zrobic. :-)
Nie wiem jednak jak jest z emigracyjnymi problemami Wloch i Grecji -
chyba jezdza do bogatszych i stabilniejszych krajow? Wlasnie spedzilem
trzy noce w Nadrenii i w hotelowej restauracji pracowali Wlosi, a u nas
w fitness center dorabiala studentka Greczynka i mowila, ze w ojczyznie
nie ma przyszlosci. W czasie letnich pobytow w Saksonii i Tyrolu
zauwazylem rowniez hotelach personel z Wegier i Czech. W telewizorze
mowia czasem o problemach z pielegnacja starszych i chorych i
najczesciej wspominaja pielegniarki z Polski.

A Niemcy? W roku 2016 kraj opuscilo 281.000 Niemcow. Ten negatywny
bilans uzupelnilo 500.000 przybyszy z zagranicy, z czego polowa to
obywatele innych krajow Unii i 26% Azjaci.

https://www.welt.de/politik/deutschland/article17450
2114/Zu-und-Abwanderungen-Immer-mehr-Deutsche-verlas
sen-das-Land.html
--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2018-10-19 16:37:32

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

https://www.welt.de/politik/deutschland/article17450
2114/Zu-und-Abwanderungen-Immer-mehr-Deutsche-verlas

PS. Zapomnialem wspomniec o przybyszach z innych kultur: zebrakow
nieniemieckojezycznych widuje nie tylko u nas w miescie, ale niedawno
spotykalem cale grupy w Monachium, a gazety pisza o blokowiskach
zaieszkalych przez przybyszy z nowych krajow UE, ktorzy maja zwyczaj
wyrzucania smieci przez okna. Jedno, dwa pokolenia i to sie pewnie zmieni?

17. Data: 2018-10-19 17:15:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 13:47, Kviat pisze:

> Taaak... to rzeczywiście najważniejsze.

Bardzo ważne, władza ma wielkie opory z rezygnacji czegoś co przynosi
dochody państwu. Widziałeś wcześniej kogoś z nich kto by coś takiego
zrobił?

> [...]
> dlaczego mam ci przepisywać tutaj rzeczy, które są powszechnie
> dostępne i w odległości kilku kliknięć myszą.

Nie masz nic.. i po co dorabiasz ideologię?

> Czyli jakiego?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

W sumie bez znaczenia,.

18. Data: 2018-10-19 17:17:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 16:33, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> https://www.welt.de/politik/deutschland/article17450
2114/Zu-und-Abwanderungen-Immer-mehr-Deutsche-verlas

Że zapytam - np. jaką szansę na osiedlenie mają te 281 tys Niemców w np
bajecznie bogatym Katarze, ZEA, Arabii Saudyjskiej itp krajach?

O czym my w sumie gadamy - o emigracji zarobkowej czy o azylantach? W
takich Emiratach zagranicznej siły roboczej bywa 3razy więcej niż
mieszkańców tego kraju i nikt nie widzi w tym problemu. Tymczasem Emir
miałby duży problem gdyby te wspomniane 282tys Niemców złożyło wnioski o
"zielona kartę".

19. Data: 2018-10-19 17:18:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 16:37, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> zaieszkalych przez przybyszy z nowych krajow UE, ktorzy maja zwyczaj
> wyrzucania smieci przez okna. Jedno, dwa pokolenia i to sie pewnie

Przyznam że w roli "elementu" spotkać za granicą można przede wszystkim
Polaków. Już w czasie PRLu, kiedy to podobno tak trudno było o paszport
w np. Rzymie sporo qr*ek posługiwało się językiem polskim. Z żebrakami
to samo.

20. Data: 2018-10-19 18:03:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 17:15, Trybun pisze:

> Bardzo ważne, władza ma wielkie opory z rezygnacji czegoś co przynosi
> dochody państwu. Widziałeś wcześniej kogoś z nich kto by coś takiego
> zrobił?

Taaak... to rzeczywiście teraz najważniejsze.

> Nie masz nic.. i po co dorabiasz ideologię?

Zdecydowanie siedzisz w jakimś zamknięciu, odizolowany od świata i
internetu. Innego wytłumaczenia nie ma. To by też tłumaczyło, dlaczego
nie wiedziałeś nic o ukrywaniu pedofilów przez kościół. Po prostu jesteś
odcięty od informacji. To przykre.

> W sumie bez znaczenia,.

To ma znaczenie. Inaczej się traktuje rozmówcę chodzącego w aluminiowej
czapeczce, a inaczej normalnego.

To jaki w/g ciebie Ziemia ma kształt?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr