Imigranci

81. Data: 2018-10-23 15:52:49

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 18:42, XL pisze:

> Nie obchodzi mnie to, gdzie uratowani.
> Gdyby ich nie zaproszono, nie płynęliby i nie byłoby konieczności
> ratowania.
> Niech ich więc ratują i przyjmują zapraszający, albo łącznie z
> zaproszeniem zapewniają bezpieczny transport. Nic Polsce do tego.

A powinno, prawo morskie w tych kwestiach jest jednoznaczne - będących w
zagrożeniu należy ratować.
Nie słyszałem o zapraszaniu w wykonaniu Włoch czy Grecji, natomiast
Angela zapraszała tylko tych będących już w tych dwu krajach, w ramach
solidarności z nimi. Pewnie trochę chytra zagrywka bo doskonale wie że i
tak większość wcześniej czy później wyląduje w Niemczech, ale oficjalnie
nie ma się o co przyczepić, postąpiła jak powinna.

> Nieeeeeeee????
> Ojojoj, no popatrz, jednak nie.
> He he.

Nie znam szczegółowych postanowień, słyszę tylko głosy że zdaje się że
Unia chce nie tego aby im udzielać czasowego azylu a możliwości stałego
pobytu. Jedno że w to nie wierzę, drugie, że jakby to była prawda to na
takie coś nie ma mojej zgody.

> Woda z mozgu ludziom została zrobiona przez konie trojańskie - ,,koalicyjne
> komitety" oraz ewidentnie BEZPIECZNIKOWSKI!!! twór ,,Bezpartyjni
> samorządowcy", kolejny koń trojański, stworzony , bagatelka, w 10 tygodni -
> na pozór nie wiadomo z kogo ani z czego, he he he.
> ?

No tak - stara zagrywka Balcerowicza i AWS, kiedy to partia emerytów
(PPEiR - Polska Partia Emerytów i Rencistów) zaczęła zagrażać monopolowi
okrągłostołowców. Na potrzeby wyborcze szybko utworzyli drugą partię
pseudo emerycką (PPEiR - Polskie Porozumienie Emerytów i Rencistów). Tak
tym ogłupili Polaków że prawdziwa partia emerytów nie dostała nawet
procenta głosów, wcześniej w sondażach miała ponad 20.

82. Data: 2018-10-23 15:57:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 14:06, Kviat pisze:

> Bredzisz.
> Nie ma fotki z matką boską.
> A zdjęcia Ziemi z kosmosu są.

O fotki z kosmosu to już co innego? A ten kosmos to już na pewno nie
przewód pokarmowy jakiegoś stworzenia, o inżynierze po KULu inaczej?

> Czyli nie masz pewności, czy są satelity i obiekty latające w kosmosie?
> LOL :):)
> Możesz sobie kupić teleskop i sam sprawdzić.
> Masz telefon? Masz w nim mapę? Albo nawigację samochodową?
> W GPS też nie wierzysz?

Głupie przykłady, tu akurat mamy namacalne dowody.

> Rada na przyszłość - wiesz co możesz zrobić ze swoimi radami? I wiesz
> gdzie ja mam rady od idioty, który nie wie jaki kształt ma Ziemia?
> https://www.youtube.com/watch?v=f8vPpkw9qK8

Twoja sprawa chcesz błaznować to błaznuj i eksponuj jak dobrze jesteś
wytresowany.

> LOL :)))) Jak ty coś pierdolniesz... :):):)
> Czyli nie wierzysz, że na Ziemi żyje ponad 7 mld. ludzi, bo ze swojego
> okna tyle nie naliczyłeś?
>
> Wierzysz, że istnieją Hawaje? Albo Kartuzy? Byłeś kiedyś w Kartuzach?

Jak już ci tłumaczyłem, jestem człowiekiem bardzo małej wiary. Bez
względu kto te swoje prawdy głosi, facet z ambony czy z uczelnianej
katedry podchodzę do sprawy ostrożnie. I ty śmiesz mi stawiać zarzuty?

> Byli tacy co widzieli. Są zdjęcia.
> Czego nie rozumiesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Byli i tacy co widzieli człowieka chodzącego po wodzie. Fotki Matki
Boskiej też widzą.

83. Data: 2018-10-23 16:02:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> A powinno, prawo morskie w tych kwestiach jest jednoznaczne - będących w
> zagrożeniu należy ratować.

TAK - i odstawić do domu albo do zapraszającego.

> [...]
> tak większość wcześniej czy później wyląduje w Niemczech, ale oficjalnie
> nie ma się o co przyczepić, postąpiła jak powinna.

Zaprosiła - niech bierze.
I niech pomaga tym krajom, które jej zaufały, jak kto głupi.
Polsce nic do ich wzajemnych relacji.

> [...]
> Unia chce nie tego aby im udzielać czasowego azylu a możliwości stałego
> pobytu. Jedno że w to nie wierzę, drugie, że jakby to była prawda to na

No a o czym gadam Ci tu cały czas? Wreszcie zrozumiałeś, że możesz, ale NIE
CHCESZ (i masz prawo nie chcieć) wziąć na dożywotnie utrzymanie
rozrywkowych gości sąsiada.

> [...]
> tym ogłupili Polaków że prawdziwa partia emerytów nie dostała nawet
> procenta głosów, wcześniej w sondażach miała ponad 20.

My (RN RP) to bezpartyjne bezpiecznikostwo rozpracujemy i ujawnimy.

--
XL

84. Data: 2018-10-23 16:56:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 16:02, XL pisze:

> TAK - i odstawić do domu albo do zapraszającego.

Czyli dokąd? Warunkiem ratunku ma być paszport u ratowanego?
Zapraszający są tylko w propagandzie usiłującej coś kreować.

> Zaprosiła - niech bierze.
> I niech pomaga tym krajom, które jej zaufały, jak kto głupi.
> Polsce nic do ich wzajemnych relacji.

No i nie zostawia swoich przyjaciół w biedzie, do czego się w końcu
zobowiązała współtworząc zrzeszenie wspomagających się państw.

> No a o czym gadam Ci tu cały czas? Wreszcie zrozumiałeś, że możesz, ale NIE
> CHCESZ (i masz prawo nie chcieć) wziąć na dożywotnie utrzymanie
> rozrywkowych gości sąsiada.

Masz jakiś dostęp do szczegółów tej operacji. Osobiście mi się nie
wydaje aby mogła zmuszać swoich członków do przyjmowania uchodźców na
stałe.

> My (RN RP) to bezpartyjne bezpiecznikostwo rozpracujemy i ujawnimy.

I macie mój głos. Wcześniej tylko jedno małe pytanie - czy nie będzie
dyskryminacji ludzi, ze względu na poglądy polityczne, wyznanie, rasę,
preferencje seksualne i w ogóle dyskryminacji jakiegokolwiek człowieka?

85. Data: 2018-10-23 17:45:27

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wenezuela to także duża kontrowersja. Ale wiemy jedno - gdzie USA tracą
> wpływy to zaraz kraj zostaje ogłaszany dyktatorskim.

Bylem w okolicach (Ekwador i Kostaryka), a Wenezuela interesuje sie z
powodu "ciekawego" eksperymentu jak mozna z bogatego kraju (najwieksze
podobno zasoby ropy na swiecie) zrobic nedzarza i producenta emigrantow
(2.3 mln).
"Kontrowersje" mozna przesledzic na vlogu Bartka Czukiewskiego "Bez
planu" oraz na https://dolartoday.com/

W lipcu 2010 roku dolar amerykanski stal tam po 7.97 boliwarow, w
polowie sierpnia 2018 byl po 4,1 mln, zrobili denominacje, skreslili
piec zer i teraz jest juz po 175 nowych boliwarow czyli jakby dwa razy
wiecej niz przed dwoma miesiacami.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

86. Data: 2018-10-23 17:55:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 15:46, XL pisze:

> ,,Zdjęcia Ziemi" nie są z zadnego ,,kosmosu" - ,,kosmos" sam sobie nie robi i
> nie wysyła tobie swoich zdjęć.

LOL :)
Nie zdjęcia kosmosu, lecz z kosmosu.

> ,,Zdjęcia Ziemi", które oglądasz, ,,są" Z
> APARATU tego, kto je robił (lub wcale nie robił, tylko w kompie
> fabrykował).

No jasne :)

> Mogą być tak samo prawdziwe, jak zdjęcia kosmitów z hitowych
> filmowych opowieści.

Czyli nie są prawdziwe?

> Naiwniaku, ty umysłowa plastelino propagandy.

Dno dna :):)
Napisz jeszcze raz, że byłaś nauczycielką i opowiedz jak uczyłaś dzieci,
że nie ma kosmosu, a GPS to czary Pottera :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

87. Data: 2018-10-23 18:01:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 16:02, XL pisze:

> My (RN RP) to bezpartyjne bezpiecznikostwo rozpracujemy i ujawnimy.

Nie martw się, dużo wcześniej was zdelegalizują.

I nie zapomnij pochwalić się wynikiem wyborczym, gdy już podadzą oficjalne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

88. Data: 2018-10-23 18:21:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 15:57, Trybun pisze:

> O fotki z kosmosu to już co innego?

No trochę tak :)
Ale wiesz, że za czasów matki boskiej nie było aparatów fotograficznych?
Czy znowu cię zaskoczyłem?

> A ten kosmos to już na pewno nie
> przewód pokarmowy jakiegoś stworzenia, o inżynierze po KULu inaczej?

Dobre :)

Po KULu? Broń cię panie boże :)

> Głupie przykłady, tu akurat mamy namacalne dowody.

Sygnał GPS skąd się bierze, nie? Magia?
No to teraz już nie wiem. Jest ten kosmos, czy nie ma?
GPS jest, ale kosmosu nie ma?

> Twoja sprawa chcesz błaznować to błaznuj i eksponuj jak dobrze jesteś
> wytresowany.

Czyli mówisz, że nie wiesz jaki kształt ma Ziemia?
:):):)

> Jak już ci tłumaczyłem, jestem człowiekiem bardzo małej wiary. Bez
> względu kto te swoje prawdy głosi, facet z ambony czy z uczelnianej
> katedry podchodzę do sprawy ostrożnie. I ty śmiesz mi stawiać zarzuty?

Czyli Hawajów też nie ma?! I Kartuz?
Ale mnie oszukali...

> Byli i tacy co widzieli człowieka chodzącego po wodzie.

Nie. Takich nie było. Chodzenie po wodzie nie jest możliwe.
Rozmawiamy o rzeczywistości, a nie o mitach.

> Fotki Matki
> Boskiej też widzą.

Chorzy ludzie różne rzeczy widzą. Bo są chorzy.
Ludzie zdrowi wiedzą, że nie ma fotografii matki boskiej, bo wtedy nie

89. Data: 2018-10-23 20:12:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
>>
> I macie mój głos. Wcześniej tylko jedno małe pytanie - czy nie będzie
> dyskryminacji ludzi, ze względu na poglądy polityczne,

Oczywiście, że (ze względu na poglądy polityczne) dyskryminacja będzie -
nie dopuszczamy wszelkiego lewactwa oraz wrogów politycznych Polski. Z
pozostałymi potrafimy znaleźć konsensus dla Polski.

> wyznanie, rasę,
> preferencje seksualne

Każdy, kto chce BYĆ POLAKIEM ma z nami po drodze.

> i w ogóle dyskryminacji jakiegokolwiek człowieka?

Wiele wymagasz. Na pewno będziemy dyskryminować wrogów Polski, przestępców
i islamistów.
To może jednak zanieś swoj głos do takiej partii, która NIKOGO Z NICH nie
dyskryminuje. Chętnie dowiem się, która to.

--
XL

90. Data: 2018-10-23 20:14:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Napisz jeszcze raz, że byłaś nauczycielką i opowiedz jak uczyłaś dzieci,
> że nie ma kosmosu, a GPS to czary Pottera :):):)

O co chodzi ,,antyszczepionkowcom"?

--
XL

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce