Imigranci raz jeszcze

1. Data: 2017-06-12 20:49:51

Temat: Imigranci raz jeszcze
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/210225,zatlukli-islandczyka-dzgali
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

Jak myślisz(?) ikselka, czy za granicą powinni budować obozy dla
polskich imigrantów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-12 21:08:03

Temat: Re: Imigranci raz jeszcze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> Jak myślisz(?) ikselka, czy za granicą powinni budować obozy dla

Dla tych dwóch? Jak najbardziej. Z darmowymi specjalnie dla nich wykupionym
od Islandczyków domami, ufundowanymi z podatków pracujących obywateli
kosmetykami, meblami, tv, ogrzewaniem, żarciem, piciem, leczeniem,
prostytutkami, wykształceniem, ochroną. I jeszcze do tego po paręset euro
do kieszeni oraz swoboda wyboru darmowych towarów w każdym sklepie z
gwarancją wyrównania szkód przez państwo.
I żadnej pracy!
A jak się im jakaś tamtejsza dziewczyna spodoba, to jest ich. A jak
spróbuje naskarżyć, to zostanie ukarana za mowę nienawiści i zwolniona z
pracy.
No a jak już się zadomowią i skończą te darmowe studia, to niech zamordują
parę tysięcy ludzi albo chociaż dowalą młotkiem policjantowi.
Oczywiście zaraz po otrzymaniu nagrody KE.

3. Data: 2017-06-13 06:37:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 21:08, Ikselka pisze:
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> Dla tych dwóch? Jak najbardziej.
(ciach)

Znowu nie zrozumiałaś pytania?

No to łopatologicznie: czy dlatego, że kilku Polaków popełniło
przestępstwo, to za granicą powinni budować obozy dla _wszystkich_
polskich emigrantów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-13 09:07:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> (ciach)
>
> Znowu nie zrozumiałaś pytania?
>
> No to łopatologicznie: czy dlatego, że kilku

Ale nie kilkaset tysięcy w perspektywie?

> Polaków popełniło
> przestępstwo, to za granicą powinni budować obozy dla _wszystkich_
> polskich emigrantów?

Lewacka retoryka w tworzeniu pytań na referenda?

No to łopatologicznie: z darmową wyżerką, domami, leczeniem, kieszonkowym
itp., ochronią, bezkarnością wobec prawa, przy bezwizowym przyjmowaniu i z
preferencjami w uzyskaniu pracy i osiedlaniu na stałe - jak najbardziej.
Byle konsekwentnie - DLA WSZYSTKICH.
Dla pani Kopacz i rządu PO z głównym emigrantem Tuskiem też.

Dupku.

5. Data: 2017-06-13 11:19:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 09:07, Ikselka pisze:
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> Ale nie kilkaset tysięcy w perspektywie?

O czym ty bredzisz? Co za różnica ilu?

Jeszcze bardziej łopatologicznie: czy należy zamykać w obozach uczciwych
Polaków, bo przyjechało lub "w perspektywie" może przyjechać (tu dowolna
liczba) przestępców?

> Lewacka retoryka w tworzeniu pytań na referenda?

Faszystowska retoryka żeby zamykać na wszelki wypadek uczciwych ludzi?

> Dupku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-13 16:06:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> liczba) przestępców?

> Faszystowska retoryka żeby zamykać na wszelki wypadek uczciwych ludzi?

Lewacka. To nie prawica dziś tysiące potencjalnie "uczciwych" wpuszcza do
Europy i od razu zamyka w obozach.
I jeszcze żąda dla nich następnych obozów - w Polsce. Żeby w dodatku potem
oczerniać Polskę "polskimi obozami", lewacki śmieciu.

7. Data: 2017-06-13 16:23:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 16:06, Ikselka pisze:
> I jeszcze żąda dla nich następnych obozów - w Polsce. Żeby w dodatku potem
> oczerniać Polskę "polskimi obozami", lewacki śmieciu.

Nie daj się sprowokować Kviatowi

8. Data: 2017-06-13 19:51:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 16:06, Ikselka pisze:
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> Lewacka. To nie prawica dziś tysiące potencjalnie "uczciwych" wpuszcza do
> Europy

Bredzisz. Nikt ich nie wpuszcza. Sami przyjeżdżają. Ludzie mają stać na
brzegu i patrzeć jak się tamci topią? Kopniakami do morza zawracać?

Ja się jeszcze raz ciebie zapytam: jak chcesz powstrzymać imigrantów?
Potrafisz chociaż raz odpowiedzieć bez bełkotu?

> i od razu zamyka w obozach.

Pewnie dla ochrony przed takimi jak ty, żeby oszczędzić im opluwania w
tramwajach.

> I jeszcze żąda dla nich następnych obozów - w Polsce.

Bredzisz. Polska może przyjąć emigrantów bez budowania obozów. Ukraińcy
do nas wjeżdżają i nikt im obozów nie buduje. Pewnie tylko ci grzeczni
przyjeżdżają...

> Żeby w dodatku potem
> oczerniać Polskę "polskimi obozami", lewacki śmieciu.

Dla tej garstki emigrantów nikt ci nie każe budować obozów faszystowski
głąbie. Nie zbudujesz, to nie będą mieli pretekstu oczerniać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-06-13 22:59:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

> Bredzisz. Nikt ich nie wpuszcza. Sami przyjeżdżają. (ciach lewacki bełkot)

Tak, lewizno:

https://reporters.pl/7916/libia-ujawnia-organizacje-
charytatywne-z-europy-placa-przemytnikom-imigrantow/
amp/

10. Data: 2017-06-14 09:05:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 22:59, Ikselka pisze:
> [...]
>
> Tak, lewizno:
>
> https://reporters.pl/7916/libia-ujawnia-organizacje-
charytatywne-z-europy-placa-przemytnikom-imigrantow/

I po co się ośmieszasz?
Jakiś faszystowski pajac pewnie gdzieś usłyszał, że NGOsy pomagają
biedakom przedostać się do Europy żeby nie padali ofiarą gwałtów itp. i
wystarczy, że kretyn dopisał "zbrodnicza działalność bo niszczy Europę",
a ty od razu sikasz w majty.

To jak faszystko, dasz w końcu radę samodzielnie wykrzesać z siebie
pomysł jak powstrzymać emigrantów, czy dalej będziesz puszczać
propagandową rasistowską papkę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kłamać to trzeba umieć...
Najważniejsza decyzja w życiu
Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters