Infantylizacja biologicznie dorosłych...

1. Data: 2018-03-08 08:40:08

Temat: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

... zatacza już tak szerokie kręgi, że aż przeraża, jak ci niedojrzali emocjonalnie i
mentalnie ludzie wychowają WŁASNE dzieci. Aż szkoda, że za infantylizacją umysłu nie
idzie upośledzenie zdolności rozrodczych...
Prócz rzesz dorosłych inaczej - graczy komputerowych - powiększają się także tłumy
amatorów innego typu infantylnych podniet:
http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,2307772
4,ucieczka-z-pokoju-zagadek-ile-kosztuje-i-jak-unikn
ac-wpadki.html

LOL

2. Data: 2018-03-08 09:30:33

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 08:40, i...@g...pl pisze:
> [...]
> http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,2307772
4,ucieczka-z-pokoju-zagadek-ile-kosztuje-i-jak-unikn

To jest bardziej, czy mniej infantylne od zagadek ze spadającym pierzem?
Albo np. czy rozmowa z niewidzialnym przyjacielem świadczy o dojrzałości
emocjonalnej?
Albo czy o dojrzałości mentalnej świadczy dzielenie ludzi na lepszych i
gorszych ze względu na kolor skóry czy narodowość?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-03-08 10:59:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem pewna, że połowa osób w tej grupie rżnie w gry. Pewnie zaraz się tu któryś
tatuś-gracz odezwie ?

4. Data: 2018-03-08 11:15:22

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 09:59, i...@g...pl pisze:
> Jestem pewna, że połowa osób w tej grupie rżnie w gry. Pewnie zaraz się tu któryś
tatuś-gracz odezwie ?

troszke szkoda, ze matka nie jestes

--
gazebo

---
Avast.

5. Data: 2018-03-08 12:20:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No - już dwaj się odezwali.

6. Data: 2018-03-08 12:40:28

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 11:20, i...@g...pl pisze:
> No - już dwaj się odezwali.

dalbym ci koszule, jednak nie umiesz z niej skorzystac

--
gazebo

---
Avast.

7. Data: 2018-03-08 13:27:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Za długie rękawy dla mnie. Ja nie związuję ich z tyłu.

8. Data: 2018-03-08 13:30:15

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 12:27, i...@g...pl pisze:
> Za długie rękawy dla mnie. Ja nie związuję ich z tyłu.

za stara jestes zeby sie odwazyc, na cokolwiek

--
gazebo

---
Avast.

9. Data: 2018-03-08 20:03:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Rękawki Ci się rozwiązały. Niedobrze.

10. Data: 2018-03-11 13:21:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2018 o 08:40, i...@g...pl pisze:

> ... zatacza już tak szerokie kręgi, że aż przeraża, jak ci
> niedojrzali emocjonalnie i mentalnie ludzie wychowają WŁASNE dzieci.

A w czyich rękach jest wychowanie dzieci: mężczyzn czy kobiet?

Kto jest przekonany o swojej nieomylności co do stosowanej metody
wychowawczej: kobiety czy mężczyźni?

Kto jest przekonany o tym, że druga strona go krzywdzi i kto publicznie
czyni z siebie rzekomą ofiarę tej drugiej strony: kobiety cz mężczyźni?

> Aż szkoda, że za infantylizacją umysłu nie idzie upośledzenie
> zdolności rozrodczych...

Idzie, idzie. Trochę cierpliwości a kobiety nie będą zdolne do rozpłodu
z powodu... braku zaufania do mężczyzn którzy też zmądrzeją i nie będą
już tak chętnie dawali się nabierać na babskie ochy i achy. Zbliża się
klincz i obie strony konfliktu damsko-męskiego będą musiały zasiąść do
pertraktacji bez warunków wstępnych i bez przerzucania winy na tę drugą
stronę.

> [...]
> http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,2307772
4,ucieczka-z-pokoju-zagadek-ile-kosztuje-i-jak-unikn

I bardzo dobrze. Niech mężczyźni ćwiczą jak unikać wpadki w łapska
nieodpowiedzialnych modliszek, które im podstawiają d... po to by potem
oskarżać mężczyzn za całe zło, które bierze swój początek w braku
poczucia własnej wartości i wynikającej zeń babskiej ucieczce od
odpowiedzialności. A raczej współodpowiedzialności za nieświadomość i
błędy w sztuce wychowywania dzieci.

>LOL

Śmiej się śmiej lecz r54acz nie zapominać, że ten się śmieje, kto się
śmieje ostatni.
LOL

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".