(Info) Spieniacz do mleka

1. Data: 2002-10-22 07:25:10

Temat: (Info) Spieniacz do mleka
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie wczoraj ubijak do mleka! I jestem zachwycona. Z mleka robi
sie cudowna pianka...
A pisze o tym, bo kilka razy pojawialo sie pytanie, gdzie mozna takie
cos kupic. Ja kupilam w Krakowie, ul. Pradnicka. Kosztowal 34,60 zl.
Importowany z Wloch przez firme Scapol.
Tu jest ich strona:
http://www.scapol.pl/

Acha, ja tu nie pracuje...
Pozdrawiam serdecznie
Maria

1. Data: 2002-10-23 09:52:30

Temat: Re: (Info) Spieniacz do mleka
Od: "lew_ek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w ktorym miejscu na pradnickiej? ona jest dosc dluga

z gory dziekuje

Krysia

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com> napisał w
wiadomości news:3DB4FD56.E325D4CD@geokrak.com...

1. Data: 2002-10-24 06:03:47

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

lew_ek wrote:

> a w ktorym miejscu na pradnickiej? ona jest dosc dluga

Sklep jest na rogu Pradnickiej i Zdrowej, ma nr. 95, zaraz kolo przystanku
autobusowego, jak idziesz w strone Opolskiej to sklep jest po prawej stronie.
Sklep sie nazywa "kolorowe drobiazgi do kuchni" czy jakos tak.

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-10-24 10:07:46

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>ile kosztuje
jaki jest duży
z czego wykonany ?
arek

1. Data: 2002-10-28 07:15:28

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> jaki jest duży
> z czego wykonany ?

O cenie pisalam w pierwszym liscie: 34,60 zl.
Kubek jest metalowy, bo mleko sie w nim podgrzewa na palniku i ubija. Ja
kupilam mniejszy spieniacz, nie wiem, ile ma, moze 300-400 ml? Byl tez
wiekszy.

Maria

1. Data: 2002-10-28 08:27:49

Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

Maria Urbanczyk wrote:Witam
A ja mam taki spieniacz kupiony za grosze na Słowacji.
Już nie pamiętam ile kosztował. Jest z tworzywa
przezroczystego, a mleko w nim spienia krążek z
napiętą siateczką(bardzo gęstą). Wystarczy kilka
ruchów i z kilkudziesięciu gramów zimnego mleka robi
się pełen pojemniczek pianki.
Pozdrawiam
MiKa

> [...]
> Kubek jest metalowy, bo mleko sie w nim podgrzewa na
palniku i ubija. Ja
> kupilam mniejszy spieniacz, nie wiem, ile ma, moze

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

gdzie w Gdańsku?
wok-help!!!!