Informacja do GRUPY

21. Data: 2004-08-05 15:10:59

Temat: Re: Informacja do GRUPY
Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl napisał(a):

> Ma Pan w 100% rację Panie Profesorze.

Osobiscie sadze, ze osoba ktora zamiescila obszerny list na grupie
podpisujac sie tytulem prof. przekazala pewna prawde ale jednoczesnie
jest to proba przeforsowac pewnego, bardzo subiektywnego punku widzenia,
ktory byc moze wynika z jej prywatnych interesow:-))
Nie zdagdzam sie ABSOLUTNIE z opinia o niektorych osobach wymienionych w
twoim liscie.
Akurat osoby ktore wymieniles naleza do tych, ktore sa na tej grupie
wyjatkowo OPBIEKTYWNE !!!
Probujesz sie po prostu nieladnie odegrac:-(

> Ale....
> "Mądrzy ludzie milczą - a krzyczą - głupcy"

Osobiscie uwazam, ze milcza osoby ktore albo nie maja za wiele do
powiedzenia, albo po prostu boja sie wyrazic swoje zdanie na dany temat, aby
nie byc wlasnie "zaatakowane" przez tych ludzi ktorzy sa bardziej "odwazni"
i nie przebieraja czesto w inwektywach, bowiem czuja sie bezkarni w
wirtualnym swiecie.
Ty w tej chwili probujesz po prostu narzucic "cenzure" na grupie w sposob
bardziej mozna by powiedziec cywilizowany:-))
Zapominasz jednoczesnie o tym, ze jesli wartosciowi uczestnicy tej grupy
dyskusyjnej np. zamilkna, to komu bedziesz wysylam swoje spamy reklamowe??

> Jeszcze raz pozdrawiam Pana Profesora oraz wszystkich, którzy potrafia
> merytorycznie dyskutować.
> Wieslaw

Nie zauwazylam abys do tej pory tutaj dyskutowal merytorycznie, a czytam
grupe juz baaaardzo dlugo.
Ty po prostu probujesz ta grupe wykorzystac do prywatnych interesow,
dzieki temu, ze wartosciiwi ludzie prowadza tu interesujaca dyskusje, ktora
przyciaga rownie wartosciowych ludzi. Z dyskusji tych wiele osob moze miec
wymierne korzysci , ale nie MATERIALNE !!

Niektorzy ludzie myla milczenie "madrego" ze zwykla przebiegloscia i
krotkowzrocznym cwaniactwem:-))
annaklay

22. Data: 2004-08-05 15:47:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

MarekF w wiadomości news:cetio7$d9f$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Taki drobny szczegol:
> Pana "Prof dr med Jacek Adamski" , ktory jest praktykujacy , pisal, ze za
> chwile ma operacje, nie ma w rejestrze lekarzy.

Raczej ciezko tam trafic bez dyplomu szkoly sredniej, bo w niej - zdaje
sie - ucza pisania po polsku i w sposob zrozumialy dla innych.

--
Oczywiście, węglowodany są potrzebne do dotlenienia mózgu. - Karol Braniek [Morgano]

23. Data: 2004-08-05 15:49:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pana "Prof dr med Jacek Adamski" , ktory jest praktykujacy , pisal, ze za
> chwile ma operacje, nie ma w rejestrze lekarzy.

Raczej ciezko tam trafic bez dyplomu ukonczenia szkoly sredniej, bo w niej -
zdaje
sie - ucza pisania po polsku i w sposob zrozumialy dla innych.

--
Skurcze w nogach sa rowniez czasami przyczyna zlej pracy watroby. - [slaweko]

24. Data: 2004-08-05 16:26:26

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Raczej ciezko tam trafic bez dyplomu ukonczenia szkoly sredniej, bo w
niej -
> zdaje
> sie - ucza pisania po polsku i w sposob zrozumialy dla innych.

Marcin, to nie jest zbyt dobry argument:-)Troche tym raem przesadziles:-(.
Nawet naukowcy i tzw. "uczeni" czesto popelniaja bledy w pisowni.
Ot, chocby taki drastyczny pierwszy z brzegu przyklad Ensteina
ktory byl dyslektykiem:-))
Zreszta w inernecie chodzi o wymiane mysli i opinii, a nie o pisanie
literacko poprawnych wypracowan z j. polskiego.
Osoby o tzw. predyspozycjach intelektualnych do nauk scislych, maja czesto
problemy z tzw.j.literackim.
To tylko kilka slow tym razem i we wlasnej obronie:-)

annaklay

25. Data: 2004-08-05 16:31:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:

> Nawet naukowcy i tzw. "uczeni" czesto popelniaja bledy w pisowni.
> Ot, chocby taki drastyczny pierwszy z brzegu przyklad Ensteina
> ktory byl dyslektykiem:-))

Gdyby bylo tak, jak piszesz, to az strach sobie wyobrazic, jak by
wygladaly czasopisma naukowe.
Nie wiem, czy wiesz, ale _zbyt_duze_ niedostatki stylistyczne i
gramatyczne powoduja b. czesto niedopuszczenie artykulu do druku.
Nawet jak najbardziej poprawnego merytorycznie.

Dunia

26. Data: 2004-08-05 16:39:29

Od: "Mada" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A no takie że ściśle rzecz ujmując jajka nosi płeć zupełnie przeciwna w
jakimkolwiek gatunku.Pozdrawiam
Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cetcn8$gmf$1@nemesis.news.tpi.pl...

27. Data: 2004-08-05 16:40:38

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
> gramatyczne powoduja b. czesto niedopuszczenie artykulu do druku.
> Nawet jak najbardziej poprawnego merytorycznie.

No napewno nawet tak jest:-) Dlatego tez rekopisy naukowcow ktorzy
popelniaja takie bledy, sa poddawane odpowiedniej korekcie stylistyczno-
ortograficznej przed wyslaniem do publikacji.
Za wielu slawnych ludzi ksiazki pisza czesto profesjonalni dziennikarze.

28. Data: 2004-08-05 16:45:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:

> No napewno nawet tak jest:-) Dlatego tez rekopisy naukowcow ktorzy
> popelniaja takie bledy, sa poddawane odpowiedniej korekcie stylistyczno-
> ortograficznej przed wyslaniem do publikacji.

Powaznie ? My (pisze o moim isntytucie) sami musimy dbac o poprawnosc.
Jedynie w przypadku ksiazek i podrecznikow wydawca zapewnia taka korekte.

Dunia

29. Data: 2004-08-05 17:00:37

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Powaznie ? My (pisze o moim isntytucie) sami musimy dbac o poprawnosc.
> Jedynie w przypadku ksiazek i podrecznikow wydawca zapewnia taka korekte.

> Dunia

No wiesz, ja podalam tylko takie skrajne przypadki,
aby uzasadnic mozliwosc popelniania takich bledow nawet przez osoby ktore
maja wyksztalcenie wyzsze. To jest taki kontargument do argumentu Marcina.
Ponadto przeciez jesli ktos pisze swoja publikacje, to napewno moze ja
napisac bardziej poprawnie pod wzgledem ortograficzno-stylistycznym, anizeli
to zrobi piszac szybko e-mail na grupe internetowa.
Odnosnie twojego powyzszego pytania to mowie powaznie. Pracowalam w Polsce
w kilku instytutach naukowych (nawet PAN:-) to troche sie orientuje jak to
wygladalo:-)Oczywiscie nie wszyscy byli tacy kiepscy pod tym wzgledem.
Ale nie bylo to tez rzadkoscia.

30. Data: 2004-08-05 17:18:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:cetn3h$m7m$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> czesto problemy z tzw.j.literackim.
> To tylko kilka slow tym razem i we wlasnej obronie:-)

Przeciez nie atakuje Ciebie :) Nie istnieja ludzie nie popelniajacy bledow w
ogole, sam je rowniez robie, szczegolnie w sferze interpunkcji. Przeczytaj
jednak jeszcze raz post otwierajacy ten watek. Ja po prostu musialem sie
zmuszac, by przezen przebrnac. Jest nieskladny, pogmatwany, nie ma mysli
przewodniej (oprocz tej zwiazanej z dokopaniem komus), ktorej moznaby sie
trzymac podczas dlugiej (a jest dluga, i to przesadnie) lektury. Mam
stycznosc z ludzmi, ktorzy zazwyczaj staja sie posiadaczami dyplomu
ukonczenia wyzszej uczelni, przeczytalem tysiace sprawozdan, kartkowek i
kolokwiow. Jak na moje prywatne standardy studenci pisza zle, ale na palcach
jednej reki policzyc moge przypadki podobne temu, kiedy doslownie zgrzytalem
zebami czytajac kolejne akapity czyichs wypocin. Nikt nie wmowi mi, ze mozna
zostac profesorem nie potrafiac skladnie i choc w miare poprawnie pisac.
Jezeli ktos nie potrafi ustrukturalizowac i "uczytelnic" dla innych swojej
wypowiedzi, nie jest w stanie rowniez przyswajac wiedzy i konstruktywnie jej
wykorzystywac.

--
Potrawy mięsne, a zwłaszcza podrobowe są najwartościowszym pożywieniem. Ustępują im
tylko żółtka jajek. - Leszek Serdyński

MM-troche pozmienialam i chudne:-)
Chemioterapia
stepper