Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.

1. Data: 2017-12-21 08:29:40

Temat: Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Akt inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie zwieńczający cały proces
wychowania seksualnego, procesu przygotowującego dziecko do życia w
rodzinie, jest aktem przekazania wolności duchowej. Wolność nie zaczyna
się bowiem od ciała lecz od duszy człowieka. Wolność to stan umysłu,
który pozwala mi robić wszystko czego tylko zapragnę a równocześnie
nakazuje mi szanować wolność duchową i cielesną drugiego człowieka. Mogę
cos zrobić ale równocześnie samo-ograniczam się szanując drugiego
człowieka. By być wolnym muszę być świadomym wszystkich tych relacji.
Skąd jednak dziecko ma zdobyć taką mądrość życiowa i wiedzę potrzebną do
praktykowania takiej postawy? Ano od swoich wychowawców, czyli zazwyczaj
biologicznych rodziców, którzy swoim przykładem dostarczają wiedzy a
dziecko utrwala tę wiedzę i zamienia w mądrość życiową w doświadczeniu z
nimi. Ale co w tym najważniejsze jest to długotrwały proces umysłowy
(edukacyjny), który musi być na zakończenie przypieczętowany
doświadczeniem kończącym ten proces. I to doświadczenie to akt
sklonowania nowego wolnego umysłu, akt fizyczny utrwalający i
zabezpieczający wiedzę i mądrość klona przed zniekształceniem przez
bodźce zewnętrzne.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2017-12-21 11:14:21

Temat: Re: Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> Akt inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie(...)

Mówię Ci, skończ z tymi bzdurami. Weź mikrofon, idź na najbliższy rynek i
czytaj to ludziom na głos - dostaniesz to, o co sam się prosisz.
--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

3. Data: 2017-12-21 13:42:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mówię Ci, skończ z tymi bzdurami. Weź mikrofon, idź na najbliższy
> rynek i czytaj to ludziom na głos - dostaniesz to, o co sam się
> prosisz.

Wiesz co. Czasami zastanawiam się nad tym, czy nie dopisać się do tego
co oferuje Kuba Krzewicki w kwestii eliminowania durniów...

4. Data: 2017-12-21 13:44:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> prosisz.

Wiesz co. Czasami zastanawiam się nad tym, czy nie dopisać się do tego
co oferuje Kuba Krzewicki w kwestii eliminowania niereformowalnych, i
ograniczonych ludzi...

5. Data: 2017-12-21 13:51:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Wiesz co. Czasami zastanawiam się nad tym, czy nie dopisać się do tego
> co oferuje Kuba Krzewicki w kwestii eliminowania durniów...

Dopisz się, byłoby może wskazane.

6. Data: 2017-12-21 13:52:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Wiesz co. Czasami zastanawiam się nad tym, czy nie dopisać się do tego
> co oferuje Kuba Krzewicki w kwestii eliminowania niereformowalnych, i
> ograniczonych ludzi...

Wskazane. Ale to byłby pierwszy taki przypadek.

7. Data: 2017-12-21 14:08:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2017 o 08:29, LeoTar Gnostyk pisze:
> Akt inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie zwieńczający cały proces...

...nadmiernej kontroli, niszczenia suwerenności oraz włażenia z
buciorami w dziecięcą psychikę, zabierania możliwości samodzielnego
zdobywania doświadczeń, na bazie których ma szansę wykształcić się
niezależna jednostka. A z drugiej strony - zwieńczenie procesu totalnego
braku samodzielności i siły u tatusia, który nie potrafi(ł) ułożyć sobie
własnego szczęśliwego (po)życia a sądzi, że potrafiłby nauczyć
czegokolwiek w tym względzie drugiego człowieka.

Z okazji zbliżających się świąt życzę ci przejrzenia na oczy, Leo. Może
nie jest jeszcze za późno, żebyś zrozumiał swój błąd i poprosił o
wybaczenie swoją córkę.

Ewa

8. Data: 2017-12-21 14:12:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 13:42:16 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Wiesz co. Czasami zastanawiam się nad tym, czy nie dopisać się do tego
> co oferuje Kuba Krzewicki w kwestii eliminowania durniów...

Tylko to, że powinni mieć mniej dzieci, niż ilość gwarantującą wzrost ich
liczby. Żadne tam aborcje czy dżendery - polityka promowania celibatu,
masturbacji i zastrzykowej antykoncepcji hormonalnej.

Warto robić to, co kiedyś Żydzi ujęli jednym przysłowiem "Lepiej by się Żydowi
koza urodziła niż głupi Żyd" tylko w odniesieniu do naszych narodów.
Takie 500+ to tylko napłodzi ludzi, którzy nie będą wartościowi jako robotnicy
czy w ogóle producenci, a tylko jest to tworzenie rynków zbytu. Lepiej, żeby
PiS koncentrował się na odkomuszaniu niż na mnożeniu patologicznych bęcwałów.

9. Data: 2017-12-21 18:28:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wskazane. Ale to byłby pierwszy taki przypadek.

Na początek rozważyłbym Tobie podobne.

10. Data: 2017-12-22 07:31:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:

> Wolność to wcale nie możliwość robienia czego tylko zapragnę, bo mogę
> "zapragnąć" nagle czegoś złego np. masturbacji, bo akurat mam
> ochotę.

Odpada. Masturbacja jest poniżaniem samego/ej siebie a więc jest
przemocą w stosunku do samego/ej siebie. W mojej teorii odpada więc z
automatu.

> Wolność to otwieranie sobie nowych możliwości.

To jest wolny wybór czyli wolna wola.

> A to się robi przez moralne życie.

To znaczy jakie? Jakie są te kryteria moralności i kto je ustanawia?

> I to nie moralne wg. KRK tylko wg Totalizmu (http://www.totalizm.org/
> i szerzej: http://www.totalizm.org/tekst_8_2.htm). Ale nie ma nic za
> darmo - bez odpowiedniego wkładu (wysiłku) nie przeczytasz tego i nie
> osiągniesz "oświecenia".

Po oświecenie sięga się w doświadczeniu a nie czytając.

> A nawet jak przeczytasz, to nie zwrócisz uwagi najważniejsze i też
> nie doznasz "oświecenia".

No to wskaż mi to. co według Ciebie jest najważniejsze - jestem bardzo
pojętnym uczniem.
A może skonfrontujemy nasze najważniejsze pomysły na oświecenie

> Tak więc nic Ci nie pomoże...

Pozostaniesz więc jedynym "oświeconym"
Tego się właśnie spodziewałem.:)

LeoTar Gnostyk