Re: Interpretacja świata

Data: 2009-12-05 23:25:40
Temat: Re: Interpretacja świata
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sun, 6 Dec 2009 00:03:08 +0100, Robakks napisał(a):

> Nie wystarczy grzeszyć by być wykluczonym z Kościoła.
> Katolikiem się jest od chrztu do śmierci lub ekskomuniki.

Chrzest dziecka nie czyni go katolikiem. Ponieważ dziecko nie jest w stanie
spełnić przykazań, adopiero będzie - kiedy się je odpowiednio wychowa i je
o tych przykazaniach zawiadomi. Zresztą już chwile temu Ci to wyłuszczyłam.

> Wymieniłaś 1-sze przykazanie dekalogu, ale tych przykazań jest 10,
> a do tego 7 grzechów głównych. :-)

Ale akurat to pierwsze z KONKRETNEGO powodu jest pierwsze... Ich kolejność
nie jest przypadkowa.
Jeśli nie spełniasz pierwszego, każde inne w tym momencie traci sens.
--

Ikselka.