Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?

Data: 2008-12-23 11:51:02
Temat: Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

Dnia Tue, 23 Dec 2008 11:08:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> Mądrość ludowa podpiera się często metaforą. A że dla wielu niezrozumiałą?

Czyli tzw. "chłopski rozum" podpiera się metaforami? W porządku, więc skoro
pijesz do mnie, to wyjaśnij proszę, tak kawa na ławę - bez ludowych metafor
i takich tam, bo może ja nie łapię tych pszenno-buraczanych klimatów, a
chciałbym zrozumieć, co masz na myśli.

> Cóż, nie można mieć wszystkiego :-)

To słuszna uwaga, np. bywa, że tzw. chłopska filozofia nijak nie łaczy się
z kulturą wypowiedzi, ale to moja obserwacja jednostkowa, więc może nie
należy wyciągać wniosków ogólnych

T.