Re: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN

From: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN
Date: Sat, 19 Jan 2002 15:48:12 +0100
Sender: r...@f...onet.pl@pg27.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in
news:a1v2c9$5mp$1@news.onet.pl:

> Słowo "unikanie" oznacza niejedzenie, my j e m y węglowodany, panowie
> profesorowie zwyczajnie kłamią

Unikanie to unikanie, a nie całkowita rezygnacja. Zresztą na stronie o
ŻO jest wyraźnie napisane: produkty 'niejadalne' dla optymalnych (wzięte w
cudzysłów właśnie).

> B z d u r a szacownego grona jest do zweryfikowania przez każdego
> człowieka nie zastraszonego szkodliwością jedzenia tłuszczów zwierzęcych
> i dobrze zorientowanego w temacie.

'Dobrze zorientowany w temacie' oznacza 'myślący optymalnie', czy mi
się zdaje? :-> AFAIK to badań na ludziach nie ma, podobno były badania na
szczurach i Kwaśniewski określił ich wyniki jako 'wielce obiecujące'. Tylko,
że szczur to nie człowiek, a co oznacza 'wielce obiecujące', ciężko
stwierdzić.

> no niestety wraca... ; (

Pacjenci nie stosują się do zaleceń lekarzy. Doprowadziło to (w Rosji)
do powstania szczepów bakterii odpornych na wszystkie antybiotyki. Do tego
dochodzi pogorszenie się warunków życia ludności...

> za to mamy "nowocześniejsze" BSE, AIDS...

BSE u ludzi wzięło się z jedzenia mięsa i hodowli zwierząt rzeźnych na
skalę przemysłową. Co do AIDS, to z tego co słyszałem medycyna faktycznie
maczała w tym palce...

> na szczęście mam takie obywatelskie prawo...

> a to już jest bezczelna manipulacja słowem !

Nie. To jest fakt. Tłuszcz jako podstawa energetyczna faktycznie może
być pomocny w leczeniu cukrzycy, ale jedzony w nadmiarze obciąża inne
organy. Gdyby były badania (rzetelne) nt. wpływu DO, to moglibyśmy
dyskutować, ale tak...

> ale z pominięciem równie istotnych faktów

Jeżeli są znane te 'istotne fakty' to nie widzę problemu w
przeprowadzeniu obiektywnych badań na grupie ochotników. Twierdzenie, że
'wszyscy są w zmowie przeciw DO' (słyszałem takie głosy) odrzucam, jako nie
mającą podstaw i pachnącą paranoją.

> nadużycie znaczenia słowa "obiektywizm"

LOL!

[ciach cytat]

> Inni bez doświadczania efektów takiego żywienia,
> są skłonni ufać tym tytułom bez sprawdzania.
> Każdy ma wybór, na szczęście Ma...

Wolę wierzyć WHO i ich badaniom statystycznym, niż człowiekowi, który
pisze książki, aby je sprzedać.

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****