J.Miedlar tez byl w kinie

31. Data: 2018-10-09 20:02:18

Temat: Re: J.Miedlar tez byl w kinie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:55, Kviat wrote:

> Jak na razie, to wszystko wskazuje na to, że to ty wagarowałaś.
> Gdyby nie, to znałabyś historię kościoła.

Problem polega na tym, że wykazujesz patologiczny brak checi poznania
rzeczywistości.

32. Data: 2018-10-09 20:07:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:43, XL pisze:

> Radosne pitolenie, że katolicyzm niewiele włożył w kulturę światową,

Owszem, "włożył".
Gdyby nie wyznawcy, to kultura byłaby znacznie do przodu.

> to jak
> zaprzeczenie CAŁEJ kulturze europejskiej i wszelkim jej pochodnym, czyli
> kulturze znakomitej większości świata.

I dlaczego znowu konfabulujesz zamiast sprawdzić?
Świat, to trochę więcej niż twoje Pierdziszewo Wielkie.

Chrześcijanie to raptem ok. 30%
A samych katolików 17,7% ludności świata

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82
_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

"Natomiast w niektórych państwach od lat obserwuje się spadek liczby
wiernych. Dotyczy to np. wielu krajów europejskich. Jednym z powodów
tego stanu rzeczy jest ujawnienie przestępstw seksualnych duchownych. Na
przykład w Niemczech od początku lat 90. z Kościoła katolickiego
wystąpiły miliony wiernych[a]. W niektórych państwach europejskich,
m.in. we Francji, Czechach i Niemczech, Kościół katolicki sprzedaje
swoje dobra, ponieważ nie stać go na ich utrzymanie. Niemniej jednak w
skali całego świata obserwuje się stały wzrost liczby wiernych, która w
2010 roku wyniosła około 1,196 mld osób"

Na ok. 7,5 mld ludzi to trochę słaba ta większość.
Już z litości nie wspominając o wszelkich jej pochodnych...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-10-09 20:13:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:38, XL pisze:

> LOL, dokładnie. Ale ciągle są tacy, co tęsknią za Komuną - jedni za
> tłumaczeniem innym, co i dlaczego, a drudzy za wygodą ,,mania wytłumaczone".

A wyguglaj sobie co na ten temat sądzi p.Gliński, minister kultury i
dziedzictwa narodowego. To dopiero musi być wielka tęsknota z komuną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2018-10-09 20:18:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 20:02, Ilona pisze:

> Problem polega na tym, że wykazujesz patologiczny brak checi poznania
> rzeczywistości.

Ale to ty nie znasz historii kościoła i wierzysz w pola morficzne.
I to nie jest mój problem :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-10-09 20:20:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:07, Kviat wrote:

> [...]
>
> Na ok. 7,5 mld ludzi to trochę słaba ta większość.
> Już z litości nie wspominając o wszelkich jej pochodnych...

Ilość, nie jest tak istotna, jak jakość!

36. Data: 2018-10-09 20:21:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:52, Ilona pisze:

> Dokładnie!
> Jedyna, jak dotąd, trwała cywilizacja, to cywilizacja łacińska, która
> wyrosła, właśnie na fundamencie filozofii chrześcijańskiej.
> ( i pewnie z tego powodu tyle 'kwików i jazgotów' :)

Bzdura. Po prostu nie jesteś w stanie wychylić głowy ze swojego grajdoła.
Pierwszy lepszy przykład:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia_w_Chinach

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-10-09 20:23:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:18, Kviat wrote:

> Ale to ty nie znasz historii kościoła i wierzysz w pola morficzne.
> I to nie jest mój problem :)

Tu jesteś!
https://zapodaj.net/2ff49cf5e8164.jpg.html
Aby sie w pełni uczłowieczyć, musisz wspiąć się jeszcze te kilka pięter,
by zacząć odczuwać potrzebe transcendencji.
Czego Ci życze. Masz potencjał.

38. Data: 2018-10-09 20:23:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:55, Ilona pisze:
> [...]
3440,kler-zakazany-w-ostrolece-rpo-interweniuje-i-po
woluje-sie.html

> Czyś ty chłopie całkiem zgłupiał?
>
> Przecież jest na showmax.com

A w Ostrołęce znalazł się pislamista, który musi tłumaczyć co ludziom
wolno zobaczyć w kinie i co o tym myśleć.
Wracają dobre czasy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2018-10-09 20:27:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:23, Kviat wrote:

> [...]
>
> A w Ostrołęce znalazł się pislamista, który musi tłumaczyć co ludziom
> wolno zobaczyć w kinie i co o tym myśleć.

A w Chinach Internet cenzurują!

40. Data: 2018-10-09 20:28:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:58, Ilona pisze:

> Zgadza się!
> I właśnie z tego powodu, powinieneś bronić wolnosci wypowiedzi,
> dyskusji, dostępu do informacji, jak źrenicy własnego oka.

Czyli nie zgadzasz się z tym pislamistą z Ostrołęki zabraniającym
dostępu do wolności wypowiedzi? I z p.Glińskim?
I z tymi, co krytykują ludzi robiących filmy o patologiach w kościele?
Jestem szczerze zaskoczony!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kandydat na prezydenta