JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?

31. Data: 2007-02-10 05:11:41

Temat: Re: JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?
Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eqfar6$9k5$1@inews.gazeta.pl...

> Przecie przykład idzie z góry.
> Kto dziś chce słuchać racji przeciwnika?
>
>audiatur et altera pars-przedstawiłem zarzuty na piśmie i wysłałem za
potwierdzeniem odbioru.Czekam na odpowiedż.

32. Data: 2007-02-10 05:15:19

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:eqfar6$9k5$1@inews.gazeta.pl Jacek Gucio

> Hejka. Mam nieodparte wrażenie, że szczególnie panie wolą plotkę,
> intryżkę, pomówionko, półsłówka itp. Kto by tam wnikał? :-(

> Wywalić, zlustrować i zde... i zde... i zdegradować do stopnia
> szeregowego działkowca. ;-)

> Jak bogaty z domu albo ma sponsora, to spełni. < lol > *

Pracy społecznej się nie boję.
Ponadto jestem przewodniczącym zarządu wspólnoty mieszkaniowej i daję sobie
radę bez problemów.Znajduję czas na wszystko.

33. Data: 2007-02-10 05:17:43

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli myślisz o mediach lokalnych, trzeba wpierw sprawdzić,
> z kim sympatyzują. Znam artykuły i audycje miejscowej gazety i miejskiej
> TV - "sponsorowane ". Te były na temat uwłaszczenia i jak się
> spodziewałam, po wyborach samorządowych ucichło.
> P.S. U nas wystarczyłoby zdjęcie działki prezesa :-)
>
> Pozdrawiam, Barbara

Redaktor naczelny regionalnej gazety jest moim dobrym kolegą od wielu lat.Po
media jeszcze nie sięgałem w działkowej sprawie,ale kto wie........?

34. Data: 2007-02-10 08:17:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqjkmk$7u8$1@nemesis.news.tpi.pl Tadeusz
<k...@w...pl> napisał(a):

> Mam nieżle płatną pracę i mogę prezesować gratis.
> Pracy społecznej się nie boję.
> Ponadto jestem przewodniczącym zarządu wspólnoty mieszkaniowej i
> daję sobie radę bez problemów.Znajduję czas na wszystko.

Hejka. W takim razie wystarszy do swoich racji przekonać większość,
która przegłosuje zmiany w zarządzie ROD.
Pozdrawiam demokratycznie Ja...cki
PS Na naszych działkach z powodu mrozów przez kilka miesięcy odcięta jest
woda ale elektryczność działa. :-)

35. Data: 2007-02-10 09:53:15

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam demokratycznie Ja...cki
> PS Na naszych działkach z powodu mrozów przez kilka miesięcy odcięta jest

U nas wody też nie ma zimą.

36. Data: 2007-02-10 09:58:09

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz <k...@w...pl> napisał(a):

> przedstawiłem zarzuty na piśmie i wysłałem za
> potwierdzeniem odbioru.Czekam na odpowiedż.

Skoro tak, to może warto poczekać na tę odpowiedź?
Dlaczego tak się spieszysz?

Korci mnie by zapytać, dlaczego zaprawiony w boju działacz społeczny,
na stanowisku, zasobny finansowo, zaprzyjaźniony z regionalną czwartą
władzą wkłada tyle wysiłku żeby flekować prezesa ogródków działkowych?
Szczypiorek Ci podkrada czy może ma ładniejszą działkę?

Pozdrawiam, Jacek

37. Data: 2007-02-10 17:39:36

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, Jacek
>
> Dzisiaj wymyślił nowość.mamy płacić za ubytki prądu po 15 zł każdy.
1200 działek.

http://www.gazeta.pl/usenet/

38. Data: 2007-02-10 17:41:55

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I nie spieszę się.To normalne działanie.Tam list,a tutaj sondaż.
Uzyskałem w grupie wiele podpowiedzi dających kopa do dalszych działań.

39. Data: 2007-02-12 18:36:15

Temat: Re: JAK WYSADZIC PREZESA I JEGO KOLEZKÓW?
Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nastąpi zmiana pokoleń jeśli młodsze pokolenie jest bierne.
> Musisz zorganizować grupe młodszych, większą niż ta grupa, która
> przychodzi na zebranie i wybiera starego prezesa. Wtedy przyjdziecie
> na zebranie i wybierzecie kogo sami chcecie. Ale musicie mieć
> wszystko ustalone z góry. Najważniejsze - na kogo głosujecie.
> Jeśli wasze głosy się podzielą, to nic z tego nie wyjdzie.
>
> Pozdrowienia,
> Michał
>
> Przyszło potwierdzenie odbioru mojego pisma,jakie wysłałem do prezesa.
Czy ktoś wie ile ma czasu na odpowiedż?

40. Data: 2007-02-12 19:25:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqqca3$amr$1@nemesis.news.tpi.pl Tadeusz
<k...@w...pl> napisał(a):

> Czy ktoś wie ile ma czasu na odpowiedż?

Hejka. Czy przyszły prezes nie powinien tego wiedzieć?
Pozdrawiam reprobacyjnie Ja...cki

więdnięcie/ gnicie końcówek pędów-rośliny w domu
Pustynnik (Igła Kleopatry)
Detale architektoniczne
Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
primula