JP2 o Jaruzelskim

41. Data: 2018-04-19 16:30:48

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 09:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Inna ciekaw postać: Jason Reza Jorjani
> https://youtu.be/YrrXoR64quA

Robi dobrą robotę. Dobrze że Clintonowa nie została wybrana.

42. Data: 2018-04-19 21:48:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Robi dobrą robotę. Dobrze że Clintonowa nie została wybrana.

No. Ledwo przezipała wybory. Starej prukwie się zamarzyło wreszcie zostać
kimś.

--
XL

43. Data: 2018-04-19 22:53:59

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:
No. Ledwo przezipała wybory. Starej prukwie się zamarzyło wreszcie zostać
kimś.

Niby łatwiej błyszczeć w Internecie.

44. Data: 2018-04-20 03:21:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 20:11:12 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Na Jaruzelskiego też (jak JPII) wolę patrzeć jako na mędrca, który wybrał
> mniejsze zło dla ratowania kraju. Wszak radzieckie wojska już stały przy
> naszej granicy - gdyby wkroczyły, nie byłoby z czego klecić tej
> Solidarności... Zbrodniarzem jest Kiszczak. Także Wałęsa ma za uszami dosyć
> - nie czarujmy się.
>
> --
> XL

jaruzelski, tym wymienionym przez Ciebie na koncu, dwum mendrcom, w niczym
nie ustepowal; to są zwykli zdrajcy narodu - to tylko tyle i wszystko.

jacek

45. Data: 2018-04-20 03:32:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 20:17:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> O to to!
> Rok 1981 - połowa Polski za Solidarnością a połowa za partią.
> Jeśli by nawet wojska nie wkroczyły to wojna domowa murowana. I można
> powiedzieć że stał się cud, że Polska uniknęła tego.
> Z lat późniejszych - nie lubię Urbana, ale całkiem mam dużo sympatii do
> Rakowskiego za reformy, a zwłaszcza do Wilczka.

wojne domowa to mamy dopiero teraz; po prostu mylisz pojecia,
bo tak pewnie cie nauczono. albo i nie. naprawde nic pejoratywnie osobiscie,
bo wiadomo, ze Ciebie szanuje bardzo.

moze po prostu nie trzeba bylo wybijac tych, ktorzy za prawdziwie
wolna Polske walczyli.

co do Rakowskiego, to po prostu go lubie. Wilczka tym bardziej, jesli dobrze
postacie kojarze.

pozdrawiam,
jacek

46. Data: 2018-04-20 03:48:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 00:47:48 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> I kto to mówi?
> Samozwańcza ekstrema co dwa lata temu jechała po komunie jak po łysej kobyle?
> Hojność narodu też ma granice.

cos ci opowiem, bardzo madry czlowieku.
otoz mam od 1-2 lat statut takiej organizacji prospoleczno-politycznej napisany.
wyslalem go w tamte wakacje bogdajze do kilku osob, miedzy innymi Stasia
kuraka z suwalk,osoby naprawde dobrej.
byl proeseldowcem, socjalista, wiadomo.
mowil, ze jak to czyta i ze mna rozmawia, to czuje sie gtrzydziesci lat mlodszy.
jednego tylko nie mogl zrozumiec: ale jak to tak, zeby struktury powstawaly
oddolnie - pytal. to przeciez zawsze musi byc dosterowane. trzeba wybrac ludzi
odpowiednich.

i taka jest roznica miedzy mna, a wszelkimi ugrupowaniami. kukizowskimi nawet.

pozdrawiam,
jacek

47. Data: 2018-04-20 03:58:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 07:05:05 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> tę sprawę i chodzi tutaj o skutek w postaci skancerowania całego pokolenia,
> któremu w stanie wojennym odebrano możliwość prawidłowego rozwoju.
> Gdybym wyłożył tu całość argumentów, to pewnie by mnie wsadzili za zamiar
> obalenia siłą ustroju albo dopadł mnie jak Leppera (wroga nr 1 dwupartyjnej
> patokracji i jej odprysków) - seryjny. Bo ta patokracja jest właśnie wynikiem
> stłumienia i infiltracji karnawału Solidarności i chyba tak myśli każdy
> rozsądny Polak z wyjątkiem starych kiejkutów, którzy nie powinni mieć możliwości
sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.

widzisz, Koronie Polskiej - to święte słowa - lepiej miec szacunek dla zwyklej
i niezwyklej korony, niz z szubrawcami korone na glowe nawet sobie nakladac.

jacek

48. Data: 2018-04-20 04:05:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 08:50:30 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Ja raczej uważam, że Michnik popełnił błąd.
> Dogadać się z Jaruzelskim musiał, ale dotrzymać umów uzgodnionych pod przymusem
> nie musiał.
>
> Od tego grubego błędu poszedł w takie najpierw głupstwa, a potem i świństwa,
> że jak się opinia publiczna zorientowała, w jakie maliny ją wpuścił, to już nie
mógł tego odkręcić.

> To jest najlepszy przykład na działanie karmy - człowiek, który działa
> nieetycznie i brnie w to dalej, prędzej czy później dojdzie do takiego stopnia
> negatywnej aktywności, że zniszczy sobie życie przy całych pozorach uczciwości
> [...]

jakubie, o ile ja jestem w miare uczciwy,
to michnik prawie nigdy takim nie byl.

jakubie, o ile ty jestes uczciwy,

49. Data: 2018-04-20 04:07:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 08:59:24 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> TAK!
>
> --
> XL

bo był to porządny człowiek.

jacek

50. Data: 2018-04-20 04:15:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 10:49:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie zrozumiałeś , nie chodziło mi o nieomylność JP2 jako papieża. Ale o
> samą osobę Jana Pawła II. Dla mnie jest wiarygodniejszy od Ciebie.

zapewne jest, ale na tym poziomie, w oparciu o wyglaszane slowa,
to tylko mozesz domniemywac. naprawde, to tylko Bog osadzi,
co komu przyswieca;
i co dziwniejsze, swieca Jakuba, jak i Karola, moze palic sie tak samo jasno.

jacek

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.