JP2 o Jaruzelskim

81. Data: 2018-04-25 22:26:04

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Lokalna anomalia

Przyjrzyj się w niedziele i święta okolicy najbliższego kościoła katolickiego.
Lokalnie.

> wolnego czasu (...)

Automat ma dużo wolnego czasu.

> dzwonami napierdalać

4-5 minut dzwonienia (tak długo tylko przy największych świętach, ślubach,
pogrzebach, procesjach oraz na sumę) to (przyjmując szybsze wtedy bicie dzwonów, bo
około 1 (lub część) uderzenie na sekundę, to daje w porywach 5*60sek=300 uderzeń.

Aaaa, to ty mieszkasz przy moim kościele! Miło, że się odzywasz, bo już kogoś innego
posądziłam o popieprzony łeb.
Witaj, sąsiedzie. Cóż, nie podoba się? Idź do naszego wójta. To fajny chłop,
powinieneś go poznać. Na pewno cię zrozumie i doradzi.
Jednej niemieckiej rodzinie (w Niemczech) nie podobało się, że wszystko w mieście,
nawet menu w szkolnej stołówce ich dzieci, jest dopasowane według muzułmańskich
wymogów, więc zwrócili się do burmistrza ze swoimi kłopotami - a pan burmistrz na to,
że każdy obywatel tego wolnego kraju jest wolny i ma prawo w każdej chwili wyjechać,
jeśli mu się przestało tu podobać.
Nasz kraj też jest wolny.
?

82. Data: 2018-04-26 08:59:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-25 o 22:26, i...@g...pl pisze:

> Przyjrzyj się w niedziele i święta okolicy najbliższego kościoła katolickiego.
> Lokalnie.

Mam dwa w zasięgu wzroku, żaden dzwonami nie napierdala.
Zgadnij dlaczego? :)

> Automat ma dużo wolnego czasu.

Ludzie modlą się do automatu. To nawet zabawne :)

> [...]
około 1 (lub część) uderzenie na sekundę, to daje w porywach 5*60sek=300 uderzeń.

Nie masz się czym chwalić.

> Aaaa, to ty mieszkasz przy moim kościele! Miło, że się odzywasz, bo już kogoś
innego posądziłam o popieprzony łeb.

Aaaa, to fajnie, że znowu masz urojenia, ale tym też nie musisz się chwalić.

> Jednej niemieckiej rodzinie (w Niemczech)

Urzekła mnie ta twoja historia.

> Nasz kraj też jest wolny.

Znowu używasz słowa, którego znaczenia nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

83. Data: 2018-04-26 10:44:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

innego posądziłam o popieprzony łeb.

> Aaaa, to fajnie, że znowu masz urojenia, ale tym też nie musisz się chwalić.

O, przepraszam - widać JEDNAK jest was paru w PL. U nas - jeden na całą gminę,
wszyscy go znają, bo kiedy jest ślub, chrzest, pogrzeb, msza lub święto kościelne,
,,protestuje" przed swoją bramą w samych (mocno przedwczorajszych gaciach) -
zamiatając lub po prostu stojąc i drapiąc się po gołym brzuchu. Jeszcze trochę i
bojówkę z obsranymi gaciami jako mundurem założy ?

84. Data: 2018-04-26 10:47:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Znowu używasz słowa, którego znaczenia nie rozumiesz.

No wiem, wiem, że wolałbyś wolność pod patronatem niemieckim lub żydowskim.

85. Data: 2018-04-26 11:51:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 10:44, i...@g...pl pisze:

> (mocno przedwczorajszych gaciach) - zamiatając lub po prostu stojąc i drapiąc się
po gołym brzuchu. Jeszcze trochę i bojówkę z obsranymi gaciami jako mundurem założy ?

I znowu wyobraźnia na najwyższych obrotach.
No, ale co kto lubi :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

86. Data: 2018-04-26 21:32:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I znowu wyobraźnia na najwyższych obrotach.

Realistyczny opis z ostatniej niedzieli
,,akcji protestacyjnej" w stylu debila Frasyniuka. Tylko tego palanta
wynieść nikt nie chce, kazdy omija z politowaniem idąc na mszę.

> No, ale co kto lubi :)

No - on widać lubi.

--
XL

87. Data: 2018-04-29 23:05:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jest wolny i ma prawo w każdej chwili wyjechać, jeśli mu się przestało tu podobać.

A tu - NORMALNY burmistrz:
https://www.tvp.info/18437089/burmistrz-rotterdamu-d
o-muzulmanow-mozecie-spakowac-walizki-i-wyp

--
XL

88. Data: 2018-05-01 03:23:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 kwietnia 2018 10:51:56 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Nie, Jacku.
> WIERZĄC w Boga uznaje się NAJWYZSZE autorytety (Boski i ludzki) - na których się z
ABSOLUTNYM zaufaniem opiera, szczególnie w sprawach tzw. nie do rozstrzygnięcia. I
takim najwyższym ludzkim autorytetem był dla mnie JPII. Czyli - z zaufaniem, z
pewnością, jak ślepiec (tak!) na prowadzącym go po wyboistej górskiej ścieżce,
polegam na Jego opiniach kiedy nie potrafię albo po prostu nie czuję się władna czy
upoważniona ocenić danej sprawy. Także kiedy po prostu robić tego nie chcę.

Ikselkus, Bog Ojciec jest Dobry i nie ma znaczenia jakie zdanie na ten temat
ma JP II, czy jakakolwiek inna osoba. Przeciez chyba pamietasz slowa Jezusa: <<Czemu
nazywasz Mnie dobrym? Nikt nie jest dobry, tylko sam Bóg.>>

Oczywiscie, ze nie musze podpierac sie tymi Slowy, bo wiem z doswiadczenia,
jaki jest Bog - pisze to tylko po to, zebys Ty mogla tak podstawowa rzecz
o Nim przyjac.
Jesli ja przyjmiesz, bedziesz wiedziala, ze slowa zawarte w podstawowej,
powszechnie znanej modlitwie, sa dalekie od prawdy.

Ikselkus, wodzenie na pokuszenie przez Boga jest tylko jakims ludzkim wymyslem;
po prostu Kosciol kiedys pomylil istoty, albo uwidocznil w modlitwie ludzkie
i swoje obawy, albo zle przetlumaczyl slowa Pana Jezusa dotyczace tej modlitwy.

Naprawde nie jest tak wazne z jakich powodow w pacierzu zostala znieksztalcona
prawda o Bogu, ale wazne, zeby to wiedziec i poprawic.

Tam powinno byc: << i strzez nas przed pokusami >>, to wszystko.

Ikselkus, pewnie juz od 10 lat o tym pisze, faktycznie, ze moze tylko ze 3 czy 4
razy, bo przeciez to jest oczywiste bardziej niz slonce.
Nawet przeciez papiez Franciszek, z mieiac, czy dwa miesiace temu, przyznal,
ze obowiazujace u nas tlumaczenie moze byc niezbyt dokladne,a wlasciwie,
ze roznie mozna to odczytac z oryginalu.

Naprawde mnie nie obchodzi, czy to Pan Jezus sie pomylil czy przejezyczyl,
czy jakies inne powody o takim brzmieniu zdecydowaly.

O BOGU MA BYC MOWIONA PRAWDA.

jacek

89. Data: 2018-05-01 03:57:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 08:07:46 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Szkoda że popełnił samobójstwo i to na starość, nie mógł parę lat
> poczekać? Ale depresja nie wybiera...

mamy po prostu "etatowych" samobojcow - przeciez dla etatowej prokuratury,
to rzecz oczywista

jacek

90. Data: 2018-05-01 04:24:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 08:29:18 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> Czechosłowacji,jednak stan wojenny był wyjątkowo dobrze zorganizowany,
> może uchronił Polskę przed wojną domową? Był w każdym razie czymś o
> wiele lepszym niż atak Ameryki na Irak.
> Wałęsa - może rzeczywiście miał złe czyny w młodości, ale potem w roku
> 1980 OBIEKTYWNIE niesamowicie przysłużył się Polsce. Te czyny z młodości
> można by mu wybaczyć, jednak gorsze od nich było to, że chciał uchodzić
> za bohatera bez skazy i taki rok 1992 to już było całkiem niefajnie.
> Wałęsie grozi brak pokory, podczas gdy Jaruzelski był wyjątkowo pokorny.
> Najpierw wali się system w który wierzył,

skoro wierzyl w system zbrodniczy, o ktorym doskonale to wiedzial,
to faktycznie, rozumiem te jego "rozczarowanie"

> potem dostaje w głowę
> kamieniem przez emeryta, nie wścieka się, tylko przyjmuje to jako
> zasłużoną karę,

pewnie, ze nikt nie powinien go uderzac, bez wzgledu na winy.
jednakze lepiej nawet uderzyc sie samoistnie kulka w leb,
niz swiadomnie wspierac zwyklych ciemiezcow i mordercow.

> do końca życia pokutuje, nie walczy przeciw nowemu,
> Polsce czy wierze jak na przykład Urban. W końcu nawraca się i spowiada.

jesli Ci chodzi o to, ze Bog kazdemu moze wybaczyc,
to rzecz oczywista.
takze w tym zyciu, jak i po tym zyciu.
wiecznosc jest wystarczajaco dluga, by kazda istota miala na to szanse.

jacek

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.