Re: Jak

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Wed, 19 Jul 2006 11:29:31 +0200
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl> <e9ielh$2oc$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9k26g$6fv$1@amigo.idg.com.pl> <e9kn5r$19j$1@news.onet.pl>

> Podpiszę się pod q-b. Choćby przykład właśnie na temat: w chyba każdym
> filmie porno pojękiwaniem zajmują się kobiety. Oczywiście "wiadomo", że
> On czuje przyjemność, ale nie stanowi ona w ogóle części filmu -
> świadczy o tym głównie wytrysk, jest to raczej przyjemność domniemana.
> Kobiety za to jęczą, krzyczą i prawie mdleją z rozkoszy - i imho to jest
> właśnie TEN element filmu, który podnieca facetów. Przecież gdyby

a ja się z tym nie zgodzę. Pisałam już wcześniej, że kobiety bardziej udają,
niż rzeczywiście odczuwają przyjemność. Mężczyzn chyba bardziej rajcuje sam
fakt jęczenia (np. udawanego), niż faktyczna przyjemność kobiety (bo i w
sumie nie o to chodzi w filmie porno). Jak widzisz "rozkosz" na twarzy
kobiety, gdy 10 facetów ..... jej się na twarz, to co? wmówisz mi, że ona ma
z tego przyjemność???????????????

> No i dlaczego dziennie dostaje ~30 nieproszonych maili z ofertą
> powiększenia penisa? Raczej nie dlatego, że większy penis to lepsze
> doznania, tylko - większy penis to większa przyjemność partnerki.

a jak ja dostaję od klinik chirurgii plastycznych, żeby wsadzić sobie
silikon w piersi, to, co? lepsze silikonowe niż naturalne???????
A z rozmiarem to totalna bzdura, wymyślona, żeby chyba "zdołować" facetów.
Absolutnie nie ma znaczenia czy penis jest OGROMNY czy mały, ważne żeby nie
był cieniutki, a właściciel zramolały.

> A poza tym popularnym problemem mężczyzn jest to, że nie są w stanie
> zaspokoić partnerki, a z kolei czasopisma dla kobiet rozpisują się o
> udawanym orgaźmie... Skąd te problemy, skoro dla mężczyzn ważna byłaby
> głównie ich przyjemność?

myślę, że kobiety skarżą się między sobą na brak orgazmu... i to kobiety są
inicjatorkami takich "problemów", nie mężczyźni.
Wiesz... pewna kobieta z pewnego filmu napisała książkę, a w niej "ujawniła"
przed światem, że myślała, że nie jest w stanie osiągnąć orgazmu, że po
prostu nie nadaje się, nie potarfi itd., dopóki nie poznała kogoś, kto bez
problemu wywołuje u niej tę przyjemność. Stwierdziła krótko: to nie kobiety
są niezdolne do orgazmów, a mężczyźni - nie potrafiący "trafnie" zając sie
kobietą.

> Myślę, że w przypadku "delikatności" o której mówisz chodzi raczej o to,
> że mężczyźni nie zawsze wiedzą jak i/czy umieją sprawić kobiecie
> przyjemność. Bo np.

bo np. za dużo oglądają porno filmów, w których kobiety traktuje się
"technicznie", skupiając się na samym stosunku, a nie
rozbudzeniu-pieszczeniu kobiety. Uczą sie z filmów porno, zamiast "czytać
ciało" realnej kobiety.

> Ja bym tego tak nie upraszczał, choć fakt: w naszej kulturze cechami
> kobiety są m.in. delikatność, troskliwość i takie tam, w odróżnieniu do
> mężczyzn - silnych brutali, ale to chyba głównie uwarunkowania
> kulturowe. "Ostry seks" jest akurat wzorcem promowanym przez porno.

ostry seks, moze też być w sypialni (a nawet powinien), chodzi o to, żeby
nie czerpać całego scenariusza z porno, a mieć w głowie na tyle rozumu, by
dopisać początek.

pozdrawiam,

p.s. quassi odpiszę Ci troszkę później....