Re: Jak

From: Quasi <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Wed, 19 Jul 2006 12:30:37 +0200
Sender: quasi_idg@uzytkownicy_idg
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl> <e9ielh$2oc$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9k26g$6fv$1@amigo.idg.com.pl> <e9kn5r$19j$1@news.onet.pl>
<e9ku2f$54l$1@atlantis.news.tpi.pl>

x napisał(a):

> a ja się z tym nie zgodzę. Pisałam już wcześniej, że kobiety bardziej udają,
> niż rzeczywiście odczuwają przyjemność. Mężczyzn chyba bardziej rajcuje sam
> fakt jęczenia (np. udawanego), niż faktyczna przyjemność kobiety (bo i w
> sumie nie o to chodzi w filmie porno).

Nienienienie! Mezczyzn jeczenie podnieca *wlasnie dlatego*, ze ulegaja
zludzeniu (najczesciej zapewne swiadomemu), ze to jest objaw kobiecej
przyjemnosci. Sam fakt jeczena, jesli nie jest skojarzony z rzekomo
zaznawana przez kobiete rozkosza, nie znaczy dla mezczyzny nic. No bo
niby dlaczego mialby znaczyc?

> Jak widzisz "rozkosz" na twarzy
> kobiety, gdy 10 facetów ..... jej się na twarz, to co? wmówisz mi, że ona ma
> z tego przyjemność???????????????

Zapewne nie ma (zteszta bukakki to starojaponska technika sluzaca do
karania/upokarzania niewiernych zon - z definicji miala byc
nieprzyjemna). Ale chodzi o to, by mezczyzna *ulegl zludzeniu*, ze ma.
Mezczyzna *chce* ulegac temu zludzeniu, chociaz zapewne zdaje sobie
sprawe, ze to na co patrzy to tylko teatr.

> a jak ja dostaję od klinik chirurgii plastycznych, żeby wsadzić sobie
> silikon w piersi, to, co? lepsze silikonowe niż naturalne???????

Kobiety pragna byc atrakcyjne seksualnie. Po prostu. Wiekszy/jedrniejszy
biust = ~ wieksza atrakcyjnosc. I biznes chirurgiczny, kosmetyczny,
odziezowy itd. na tej kobiecej proznosci zeruje. Tak jak biznes porno
zeruje na wybujalosci meskiego popedu seksualnego.
Moja kuzynka, non stop lamentujaca nad swoja (urojona) "nadwaga", upiera
sie, ze ma w dupie, czy podoba sie facetom czy nie - ona chce sie
"podobac sobie"... I w sumie nie wazne "dla kogo" *oficjalnie* kobiety
chca byc ladniejsze: dla siebie, dla facetow, czy dla zazdrosnych
kolezaneczek - fakt jest faktem, ze maja na punkcie swojej urody
obsesje. I da sie na tej obsesji zarobic.

> A z rozmiarem to totalna bzdura, wymyślona, żeby chyba "zdołować" facetów.
> Absolutnie nie ma znaczenia czy penis jest OGROMNY czy mały, ważne żeby nie
> był cieniutki, a właściciel zramolały.

Oczywiscie. Dziwie sie, ze jeszcze ktokolwiek wierzy w mit, ze "wieksze
jest lepsze"...

> myślę, że kobiety skarżą się między sobą na brak orgazmu... i to kobiety są
> inicjatorkami takich "problemów", nie mężczyźni.

Jedno nie wyklucza drugiemu. Naprawde, jednym z gorszych upokorzen dla
mezczyzny jest swiadomosc, ze nie potrafi zaspokoic swojej kobiety.

> Wiesz... pewna kobieta z pewnego filmu napisała książkę, a w niej "ujawniła"
> przed światem, że myślała, że nie jest w stanie osiągnąć orgazmu, że po
> prostu nie nadaje się, nie potarfi itd., dopóki nie poznała kogoś, kto bez
> problemu wywołuje u niej tę przyjemność. Stwierdziła krótko: to nie kobiety
> są niezdolne do orgazmów, a mężczyźni - nie potrafiący "trafnie" zając sie
> kobietą.

No coz. Badania pokazuja, ze zdolnosc do przezywania kobiecego orgazmu
jest w duzym stopniu zdeterminowana genetyczni i w populacji jest
ogromny rozrzut natezenia tej cechy. Jak juz pisalem - znalem kiedys
kobiete, ktora nie potrafila osiagnac orgazmu nawet podczas lehtaczkowej
masturbacji.

> bo np. za dużo oglądają porno filmów, w których kobiety traktuje się
> "technicznie", skupiając się na samym stosunku, a nie
> rozbudzeniu-pieszczeniu kobiety. Uczą sie z filmów porno, zamiast "czytać
> ciało" realnej kobiety.

Nie sadze. Prymitywny wiesniak, co w zyciu pornola nie widzial raczej
tez nie bedzie dobrym kochankiem/"czytelnikiem".

To swoja droga interesujac, jak duzy (i czy w ogole jakikolwiek) wplyw
maja pornole na seksualne stereotypy wsrod mezczyzn. Masz jakies dane na
ten temat?

> p.s. quassi odpiszę Ci troszkę później....

Nie moge sie doczekac :-)

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky