Re: Jak

From: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Wed, 19 Jul 2006 19:47:21 +0200
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl> <e9ielh$2oc$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9k26g$6fv$1@amigo.idg.com.pl> <e9kn5r$19j$1@news.onet.pl>
<e9ku2f$54l$1@atlantis.news.tpi.pl>

x wrote:
> a ja się z tym nie zgodzę. Pisałam już wcześniej, że kobiety bardziej udają,
> niż rzeczywiście odczuwają przyjemność. Mężczyzn chyba bardziej rajcuje sam
> fakt jęczenia (np. udawanego), niż faktyczna przyjemność kobiety (bo i w
> sumie nie o to chodzi w filmie porno). Jak widzisz "rozkosz" na twarzy
> kobiety, gdy 10 facetów ..... jej się na twarz, to co? wmówisz mi, że ona ma
> z tego przyjemność???????????????

Nie odczuwa - udaje. Zastanawiam się tylko czy gdyby w ogóle nie udawała
to takie porno miałoby rację bytu? A jeśli nie, to czy nie wskazuje to
mimo wszystko na - dość obłudne w tym wypadku - zainteresowanie jej
przyjemnością?

A porno typu "10 facetów się ... jej na twarz" to chyba zupełnie inna
bajka. Pytanie o czym świadczy zainteresowanie tego typu filmami? : >

> a jak ja dostaję od klinik chirurgii plastycznych, żeby wsadzić sobie
> silikon w piersi, to, co? lepsze silikonowe niż naturalne???????
> A z rozmiarem to totalna bzdura, wymyślona, żeby chyba "zdołować" facetów.
> Absolutnie nie ma znaczenia czy penis jest OGROMNY czy mały, ważne żeby nie
> był cieniutki, a właściciel zramolały.

Oczywiście. Nie twierdzę, że taki jest lepszy czy gorszy, tylko, że te
reklamy (czyt: pop-kultura) próbuje nam wmówić że tak jest ; )

> myślę, że kobiety skarżą się między sobą na brak orgazmu... i to kobiety są
> inicjatorkami takich "problemów", nie mężczyźni.

Tak ale trąbią o tym wszystkie czasopisma 'dla kobiet' a nawet 'dla
mężczyzn', temat się pojawia w wielu głupich komediach itd.

(...)

> bo np. za dużo oglądają porno filmów, w których kobiety traktuje się
> "technicznie", skupiając się na samym stosunku, a nie
> rozbudzeniu-pieszczeniu kobiety. Uczą sie z filmów porno, zamiast "czytać
> ciało" realnej kobiety.

Tak, między innymi.

> ostry seks, moze też być w sypialni (a nawet powinien), chodzi o to, żeby
> nie czerpać całego scenariusza z porno, a mieć w głowie na tyle rozumu, by
> dopisać początek.

Tak, oczywiście masz rację : )

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade