Re: Jak

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Wed, 19 Jul 2006 21:13:24 +0200
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl> <e9ielh$2oc$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9k26g$6fv$1@amigo.idg.com.pl>

no tak, poszło w kosmos... super... prąd mi wyłaczyli przy poprzednim
odpisywaniu, więc produkuję się jeszcze raz...

> Tego sie obawialem ;-P
>
> Chodzilo mi o wielkie przerwy (z 10 wierszy) jakie zastosowalas miedzy
> swoimi tekstami a cytowaniami.

:) żeby było czytelniej!

> A mezczyzni to niby maja inaczej??? (mi osobiscie znacznie bardziej zalezy
> na przyjemnosci partnerki niz na wlasnej, chodz w sumie to falszywa
> dychotomia - swiadomosc, ze sprawiam jej przyjemnosc jest dla mnie bardzo
> przyjemna)

jeśli mężczyzna "robi kobiecie dobrze", czuje się przez to bardziej męski,
nieprawdaż?
dlatego logiczne jest, że facetom "niby" zależy na przyjemności partnerki,
ale czy wnikają co jest dla nich przyjemne? hm... nie wiem, wydaje mi się,
że każde ego mówi facetowi: "na pewno jesteś taki wspaniały, że nie musisz
pytać co i jak robić".

> Alez nie ma przeszkod, by i mezczyzna sie dowiedzial.

nie ma, ale lepiej gdy mężczyzna "to czuje" niż jest instruowany, zarowno
dla kobiety jak i jego samego.
Wiesz... jest taka kobieta - aktorka (zwykła, nie porno), która powiedziała
świetną rzecz w książce, którą napisała... nie przytoczę slowa w słowo, ale
bardzo ogólnie szło to mniej wiecej tak: "całe życie żyłam w przekonaniu, że
nie jestem zdolna by mieć orgazm z mężczyzną, było ich wielu w moim życiu i
nigdy z żadnym nie miałam orgazmu, dopóki nie trafiłam na X.Y, wtedy
zrozumiałam, że problem nie był we mnie, a w moich partnerach"

> LOL! :D

> :-) Oksymoron. Masz dzusze poetki. Jak, nomen omen, niejaka Safona z
> Lesbos... ;-)

;) no tak, ale czasami tak bywa, że nie da się inaczej powiedzieć niż przez
zestawienie dwóch przeciwieństw, ale sens rozumiesz?... ;) mówiłam, że
literat ze mnie żaden, cieżko ubierać mi w słowa to co myślę, dlatego też
wychodzą takie bzdury, nie wiem jak napisac to inaczej...

> A zatem, jesli masz swiadomosc, ze wszystko jest udawane (jeki, wrzaski,
> spazmy), to sie nie podniecasz? Tak samo gdy ogladasz na filmie sceny

nie podniecam się, jeśli widzę, że ktoś udaje podniecenie. Nie rusza mnie
to. Jeśli dobrze udaje - to ok., ale nie jak się babka krzywi czy skupia na
tym jak ona w nią wejdzie... wolę kadry, gdy nie pokazują twarzy. Chyba, ze
jest to na tyle dobry film, że widać przyjemnośc obojga...

> okrotnych tortur (zdzieranie paznokci, rozcinanie oczu, gotowanie zywcem,
> obdzieranie ze skory itp.) czy obrzydliwstwa (koprofagia, jatrzace sie
> rany, syfy i smrody itp.) to swiadomosc fikcji powstrzymuje Twoje
> wzdrygniecie?

nie ruszają mnie takie sceny.

> Dziwne. (BTW: Kira tez twierdzi, ze na nia "nie dziala")

Kira? poczytam.

> Ok. Nie lubisz opisywac orgazmow? ;-)

;) nigdy nie próbowałam, ale jak napisałam wyżej - nie umiem "dobrze" pisać
;)

> Ok, daj znac jak obejrzysz.

ok.

> No coz. Gdyby wszystkie inne cechy kobieta miala w porzadku, jej
> ewentualna przeszlosc gwiazdki porno specjalnie by mi nie przeszkadzala.
> Tak mysle.

a ja myślę, że jakbyś ją naprawdę pokochał, przeszłość nie dawała by Ci
spokoju... ale nie wiem tego na pewno... Ty też nie ;)

> A zatem, jak rozumiem, po dobroci od Ciebie nie wyciagne, cozesz wtedy
> zataila ? ;-)

nie ;)

> pozdrawiam iksko (EVO?)

eeeeeeeeeee, a skąd wiesz?