Jak jest na medycynie?

1. Data: 2003-04-22 09:10:38

Temat: Jak jest na medycynie?
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow moglby mi powiedziec jak wygladaja zajecia na akademii
medycznej? Chodzi mi o to czy glownie polega to na sluchaniu, czy przewazaja
rzeczy praktyczne? Z gory dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2003-04-22 09:17:36

Temat: Re: Jak jest na medycynie?
Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:0908.000000a9.3ea5070e@newsgate.onet.pl,
Użytkownik <b...@o...pl> typed:

> Czy ktos z grupowiczow moglby mi powiedziec jak wygladaja
> zajecia na akademii medycznej? Chodzi mi o to czy glownie
> polega to na sluchaniu, czy przewazaja rzeczy praktyczne?

Polegają na czekaniu

Pozdrawiam,
xris

3. Data: 2003-04-22 13:51:11

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> medycznej? Chodzi mi o to czy glownie polega to na sluchaniu, czy
przewazaja
> rzeczy praktyczne?

praktycznie polegaja na nauce teorii z wielu ksiazek

4. Data: 2003-04-22 13:56:18

Temat: Odp: Jak jest na medycynie?
Od: "Maja M" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polegają na czekaniu

Możesz to rozwinąć?

pozdr
Maja

5. Data: 2003-04-22 19:14:39

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przewazaja
> rzeczy praktyczne? Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Witam
Jestem poki co na 1-wszym roku:)) u nas,czyli na PAM'ie poki co jest OK.
Zajecia sa dobrze zrownowazone;)) czyli duuuuuzo nauki,ale sa i zajecia
praktyczne. Na zajeciach w prosektorium duzo preparujemy,w sumie jak ktos
chce to prawie na kazdych cwiczeniach moze "ciac",..problemow z preparatami
raczej nie ma,....zajecia z histologii,prowadzone bardzo dobrze.Mamy
wysokiej klasy mikroskopy i zajecia polagaja glownie na ogladaniu
preparatow,...moim zdanie prowadzone sa baaardzo ciekawie i rowniez mozna
ogladac do woli:)) Sa i zajecia czysto praktyczne,czyli pielegniarstwo i
ratownictwo medyczne+ praktyki na wczesniej wybranych oddzialach (kazdy moze
sobie przewaznie wybrac oddzial,jaki go najbardziej interesuje). Zajecia z
chemii medycznej,polegaja na przeprowadzaniu doswiadczen...na fizyce med.
rowniez raczej zajecia glownie praktyczne....na chemii i fizyce stawiaja na
duuuuza samodzielnosc studenta. Oczywiscie dochodza jeszcze wyklady z
poszczegolnych przedmiotow,...wiadomo,ze tu tylko sluchamy;)))

No nic,...siedze i sie ucze mozgowia na anat. (nigdy jeszcze tak nie
cierpialem:(((( 20 maja egzamin z anatomii,...trzymajcie kciuki!!!;))

Jaroslaw Gnas (SQ1EUO)

s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
e...@p...onet.pl
s...@p...interia.pl

6. Data: 2003-04-23 11:34:43

Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
akademii
> medycznej? Chodzi mi o to czy glownie polega to na sluchaniu, czy

Praktyki sporo ponizej minimum. Ogranicza sie glownie do zbierania wywiadow.
Do sluchania sporo.
Do wkuwania z ksiazek jeszcze wiecej.

pzdr
W.