Jak mierzyć ciśnienie

11. Data: 2010-07-18 16:23:37

Temat: Re: Jak mierzyć ciśnienie
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dochodzą do wprawy, tzn cisnieniomierz już nie jest potrzebny? To czym
> mierzą to ciśnienie, co?

takiej logiki to i milicjant by sie nie powstydzil

12. Data: 2010-07-25 12:56:19

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jul 2010 14:54:22 -0700 (PDT), ag :) wrote:
>Mam albo zaczynam mieć problemy z ciesnienie. Stad tez kupilam sobie
>aparat do mierzenia [na ramię] podobno dobrej firmy i w ogole cacy.
>Mierze pierwszym razem: 147-90. Mierze nastepnym razem: 125-85. Za
>kolejnymi razami średnio wychodzi po 125-85 czyli tak jakby ten
>pierwszy był wypaczony.
>W instrukcji nic nie pisze ze to pierwszy pomiar jest dobry, reszta to
>badziew. nie pisze tez zeby robic 5x i wyciagac srednia.

Aparat moze byc wrazliwy na pare rzeczy, na przyklad czas od
wlaczenia. Powtorz z wylaczeniem na pewien czas miedzy pomiarami.
Moze byc tez kwestia baterii, moze wplyw rekawa na czlowieka.

A w ogole to kup sobie na allegro rteciowy ze stetoskopem - bedziesz
mial pewnosc i znajomosc niepewnosci :-)
I wtedy mozna oddac aparat na gwarancyjna naprawe.

Ja mam inna ciekawostke - dwa aparaty, na mnie daja wyniki zblizone,
na Mamie juz mocno rozne ..

J.

13. Data: 2010-07-25 12:59:43

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2010 08:05:07 +0200, Plumke wrote:

>"aparparacik nasłuchuje" ???? ...odstaw leki - nie sluza ci

Nasluchuje nasluchuje. Bo jak inaczej mialby mierzyc ?

Tylko pytanie czy to sie jakos mocno rozni od "lekarskiego" sposobu
mierzenia ..

J.

14. Data: 2010-07-25 13:27:13

Temat: Re: Jak mierzyć ci?nienie
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-25 14:59, J.F. pisze:

> Nasluchuje nasluchuje. Bo jak inaczej mialby mierzyc ?
>
> Tylko pytanie czy to sie jakos mocno rozni od "lekarskiego" sposobu
> mierzenia ..
>
> J.

Po jakie licho zabierasz głos w sprawach na których się nie znasz ??? I
jeszcze takie idiotyzmy w e wcześniejszym poście... Mocno sie rózni na
korzyść, bo:

1. stała jest prędkość pompowania,
2. pompuje zawsze 25% więcej niż wynosi ciśnienie skurczowe,
3. stała prędkość obniżania ciśnienia, co jest bodaj najważniejsze w
całym procesie,
4. nie reaguje na arytmię,
5. eliminuje człowieka z procesu pomiarowego,

Starczy chyba....

Juanitos

minister zdrowia
skutki uboczne po psychotropach
polkniecie robaka
Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy
przechodzone przeziebienie...