Re: Jak nie dopuścic do nadciśnienia

Data: 2008-12-27 13:01:52
Temat: Re: Jak nie dopuścic do nadciśnienia
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Magda wrote:

> Tylko ,że rady Tomka już kiedyś mi pomogły na kołatanie serca. Piłam sok
> pomidorowqy, jadłam około 6 mg b6 dziennie i naprawdę przestało. Teraz mam
> pytanie do Tomka ( Nie do P 47!). Znowu wróciło mi to kołatanie, przez
> dłuższy czas nie uzupełniałam magnezu , teraz od 4 dni uzupełniam i nie ma
> poprawy, cały czas mam kołatania , czy mogęmiec nadzieję ,że mi to
> przejdzie?

Zaraz obok jest wątek, w którym ktoś pytał o to samo - i jeśli się nie mylę,
jesteś to Ty :D

Raczej nie szprycowałbym się tabletkami, tylko zmienił ogólne podejście do
diety - masz najwidoczniej w diecie za mało biopierwiastków, za dużo
substancji które doprowadzają do ich wypłukania. Doraźnie można się w
magnezowanie bawić, ale na dłuższą metę to niewłaściwa droga.

Skoro raz magnez na kołatanie pomógł, pomoże i drugi raz, ale przede
wszystkim na Twoim miejscu solidnie bym odpoczął i dał się zregenerować
komórkom nerwowym.