Re: Jak nie dopuścic do nadciśnienia

Data: 2008-12-27 12:40:06
Temat: Re: Jak nie dopuścic do nadciśnienia
Od: " Magda" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

p47 <p...@b...wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Czy jesli, tak jak to robi Wilicki, ze "szczerą" troską udzieliłbym Ci
> bzdurnych porad, które skutkowac mogłyby utrata zdrowia to tez byłabyś mi
> wdzięczna, bo cos konkretnego radziłbym???
> A konkretnie to radze Ci....pójśc do lekarza; - nadcisnienie miewa wiele
> przyczyn, a zatem terapie tez sa rozmaite.
> Tylko lekarz potrafi je zdiagnozować ( ale p[o przeprowadzeniu
odpowiednich
> badań, a nie, jak "cudotwórca" Wilecki po przeczytaniu jednej Twojej
> [...]
Tylko ,że rady Tomka już kiedyś mi pomogły na kołatanie serca. Piłam sok
pomidorowqy, jadłam około 6 mg b6 dziennie i naprawdę przestało. Teraz mam
pytanie do Tomka ( Nie do P 47!). Znowu wróciło mi to kołatanie, przez
dłuższy czas nie uzupełniałam magnezu , teraz od 4 dni uzupełniam i nie ma
poprawy, cały czas mam kołatania , czy mogęmiec nadzieję ,że mi to przejdzie?