Jak okradziono Belweder.

201. Data: 2015-10-11 21:32:28

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mve5cu$okh$3@news.icm.edu.pl...

> Bo to brednia, że kłamstwo nie boli. Kłamstwo razi, a to boli, czasem
> nawet bardzo.

Tak jak przechuj, do którego podpuszczasz Ghosta? Nie robi mi to nic. Tylko
prawda- której nie chcesz dopuścić do swojej świadomości- będzie powodować
ból. Zaprzeczając temu- wypierasz z siebie resztki rozsądku- z którym
przecież rozstajesz się na własną prośbę

--

Chiron

202. Data: 2015-10-11 21:33:54

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 21:25, Chiron pisze:

> [...]
> pisał coś w rodzaju: "brudna arabko"- to pewno też byś nie reagowała
> albo ewentualnie- obśmiałabyś to. No bo (zakładam) dbasz o higienę- i
> nie masz nic wspólnego z nacją arabską. Skoro jednak ktoś Ci napisze
> coś, co jest dosyć bliskie prawdy o Tobie- a Ty tego nie akceptujesz,
> wypierasz- to wtedy właśnie zareagujesz tak, jak reagujesz na pisanie
> XL. Dlatego napisałem, że zamiast złości- spróbuj się z tym poczuć.
> No bo istnieje powód, dla którego poczułaś się tym dotknięta. Powód,
> ktory skrywasz przed sobą. Innej możliwości nie widzę.

Wiem, że nie widzisz. Mimo wszystko ja nie jestem Prezydentem
Rzeczypospolitej Polskiej. A tego dotyczyła moja uwaga. Wyzywanie
Prezydenta i jego żony od najgorszych i obrzucanie błotem nie podoba mi
się. Jaki wg ciebie powód tego skrywam przed sobą?
Wypisujesz jakieś rzeczy kompletnie od czapy i chyba tylko ty jeden nie
zrozumiałeś tej dyskusji.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

203. Data: 2015-10-11 21:34:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:13:17 +0200, ikka napisał(a):

> Komorowski trzyma klasę

:-D
:-D
:-D

204. Data: 2015-10-11 21:39:52

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 21:32, Chiron pisze:

> [...]
> będzie powodować ból. Zaprzeczając temu- wypierasz z siebie resztki
> rozsądku- z którym przecież rozstajesz się na własną prośbę

Zaprzeczając temu że tylko prawda nie dopuszczana do świadomości
powoduje ból wypiera się resztki rozsądku, którego osoba której diagnoza
dotyczy nie chce mieć?
Zajefajne :D:D:D

205. Data: 2015-10-11 21:41:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 21:25:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Podam Ci przykład:
> Ghost nazywa mnie przechujem. Nie jest to oczywiście dla mnie miłe. Jednak-
> wcale się z czymś takim nie utożsamiam.

Podobnie jak ja z jego chrumcią. Powiewa.

Nic dodać, nic ująć.

206. Data: 2015-10-11 21:43:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 21:33:54 +0200, ikka napisał(a):

> Wyzywanie
> Prezydenta i jego żony od najgorszych i obrzucanie błotem nie podoba mi
> się.

A nie zauważyłam nigdy, abyś broniła w ten sposób L.K.

207. Data: 2015-10-11 21:45:41

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 21:43, Ikselka pisze:

> A nie zauważyłam nigdy, abyś broniła w ten sposób L.K.

Przed czym? O nim nie wymiotowałaś publicznie.

208. Data: 2015-10-11 21:47:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 21:45:41 +0200, ikka napisał(a):

> Przed czym? O nim nie wymiotowałaś publicznie.

Inni wymiotowali. Znani nam obu.

209. Data: 2015-10-11 21:53:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 21:39, ikka pisze:

> Zaprzeczając temu że tylko prawda nie dopuszczana do świadomości
> powoduje ból wypiera się resztki rozsądku, którego osoba której diagnoza
> dotyczy nie chce mieć?
> Zajefajne :D:D:D

No i na marginesie dodam, że też nie jestem Prezydentem RP. ;)

Ewa

210. Data: 2015-10-11 21:56:54

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 21:53, FEniks pisze:

> No i na marginesie dodam, że też nie jestem Prezydentem RP. ;)

Teraz nie, ale kto wie co będzie... ;)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci