Re: Jak poprawić swój intelekt?

From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Date: Sat, 10 Jan 2009 13:22:36 +0100

lusterus pisze:

> Konkretnych przykładów nie pamiętam. Po prostu zwykłe rozmowy, można je
> nazwać droczeniem się. Sęk w tym, że aby się droczyć trzeba błyskotliwym.
> Przypuśćmy, że jakieś dwie dziewczyny próbują zagadać o tym, że jednej z
> nich śniłęm im się w zabawnej sytuacji. I właśnie w takim momencie mam
> problem jak powiedzieć coś zabawnego w sposób inteligentny, błyskotliwy.
> Chodzi tu o zwykłą ripostę. A ja często albo nic nie odpowiadam albo
> wychodzi z tego, że mówię coś w stylu: fajnie. I tyle. I Wszyscy idą w swoją
> stronę bo nie potrafię odpowiedzieć na zwykłą zaczepkę w sposób ciekawy a
> [...]
A odpowiadasz w sposób jak najbardziej schematyczny w efekcie.
Dlaczego nie zapytałeś jaka to była sytuacja?
Mogłeś zapytać, czy doszła albo "aż tak kiepsko mi szło?"
Jest wiele opcji, jeśli tak zrobisz to dziewczyna na pewno nie pójdzie w
swoją stronę i nie oleje cie. Przecież daje ci wyrazne sygnały że chce
pogadać. Gdy mówisz: "Fajnie" odbierze to jako zwykłe spławienie.
Sądzisz że jedna z powyższych zaproponowanych przeze mnie ripost byłaby
schematyczna? Myśle że nie.

--