Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??

Data: 2002-11-04 11:22:25
Temat: Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??
Od: "Jojo" <m...@i...pl>

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
news:aq5j04$c83$1@korweta.task.gda.pl...
> A co na to TŻ, Ty? Spotykacie się z nimi? Moja noga nie postałaby u takich
> ludzi. Typ niereformowalny. Zero kontaktów, przynajmniej z Twojej strony
> powinno być. Przeprosili?

Żartujesz!? Przeprosić TAKĄ?
staram się do nich nie chodzić, jednak jest to dla dziecka jedyny dziadek i
mały bardzo cierpi, jak mu to wytłumaczysz? nie ma mozliwości
TŻ również przejrzał w końcu na oczy, ale to jego rodzice i ciężko mu rzucac
słuchawką jak po numerach dzwonią jakby nigdy nic - zadne tłumaczenia do
nich nie docierają i koniec, oni mają swoje jedynie słuszne poglądy na zycie

> Nie idź do nich na święta i koniec.

od czasu jak podzielili się opłatkiem podczas mojej bytności w toalecie to
tam nie chadzam na święta (ale zawsze zapraszam)
tyle ze w zeszłym roku przyjechali rano w wigilię, dosłownie rzucili torbę z
prezentem dla dziecka na podłogę w przedpokoju - progu nie przestapili oraz
"dobrym słowem" dla nas i poooszli! zapewne w poczuciu dobrze spełnionego
obowiązku;)
tak to juz jest w życiu, pewne egzemplarze są nie tylko niereformowalne a po
prostu brakuje na nie określenia
więc ja tez zazdroszczę innym normalnych układów rodzinnych

pozdr.Joanna