Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??

From: "Jojo" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??
Date: Mon, 4 Nov 2002 12:30:48 +0100

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:aq5kq7$k0c$1@news.tpi.pl...
> A jak na to reagujesz ?
> I czy mówienie tak o Tobie to jest teściowej nawyk czy po prostu w kłotni
> nie zapanowała nad słowami (bo to IMO dwie różne rzeczy).

nie tyle w kłótni, ile w zwyczajnej rozmowie moze nie tyle nie panuje nad
słowami ile uważa że ma do tego swięte i niezaprzeczalne prawo a ja uwazam
ze nie więc wychodzę po takich numerach
raczej dyskutować po czyms takim nie można imho

> A czy to nie jest trochę tak ... że każdy ma to na co sobie zasłuży ?

co trzeba zrobić twoim zdaniem, zeby na cos takiego sobie zasłużyć? pytam
serio

> a) myślisz, że oni to robią specjalnie czy to po prostu ich sposób żyica,
> który Ciebie straszliwie drażni ?

specjalne i celowe obrazanie gościa, którego się zaprosiło pod groźbą
zerwania wszelkich stosunków ale w celu "pojednania" to sposób zycia , który
mnie ma nie drażnić?

> b) jeśli jest _aż_tak_ źle to czemu spędzacie z nimi święta ?

napisałam w innym poscie na temat świąt

a cały temat jest dla mnie przykry nie ze względu na mnie a na dziecko
głównie i ich syna takoż i tego niestety nie da się rozwiązać

pozdr.Joanna