Jak pozxbyć się os ?

11. Data: 2004-07-26 14:04:36

Temat: Re: Jak pozxbyć się os ?
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ce18j2$185$1@ftp.idg.com.pl...
> Przyduszałem je benzyną, psikałem Raidem i nic. Jeszcze w październiku
były

Hmm, Raid to tak bardziej na chwasty.... :-)
Ja swoje osy zalatwilem Karate - mialem gniazdo w komposcie.

Pozdr.
Janusz

12. Data: 2004-07-26 18:36:03

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alr" <t...@e...jest> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> były
>
> Hmm, Raid to tak bardziej na chwasty.... :-)
> Ja swoje osy zalatwilem Karate - mialem gniazdo w komposcie.

Ups, Raid z Rundup'em mi sie pozajaczkowal, dobrze, ze tylko na grupie a nie
w rzeczywistosci :-)
Pozdr.
Janusz

13. Data: 2004-07-26 20:46:02

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie pomysł jak skutecznie pozbyć się os przy stole ogrodowym? Są tak
> upierdliwe , że nawet kawy nie można wypić w ogrodzie.

Ograniczyc slodkie potrawy i napoje :)
Mozna tez dac w pewnym oddaleniu od stolu butelke z sokiem - tam sie beda
gromadzic i nie beda przeszkadac.

Elfir

14. Data: 2004-07-26 21:13:59

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alr wrote:

> Ups, Raid z Rundup'em mi sie pozajaczkowal, dobrze, ze tylko na
> grupie a nie w rzeczywistosci :-)

oszczędziłaś mi bolesnej kwestii objasniania produktów firmy Raid:)

a propos, mają specjalny aerozol na osy i szerszenie, taki, który rąbie
strumień na 2-3 metry. Czyli bezpieczny dystans, to ważne.

moon

A jak sie nazywa ten kwiatek ... :D
winobluszcz pieciolistny problem
Zosi dziekujemy za suma