Jak sie czasy zmienily

11. Data: 2020-05-15 10:34:46

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> psychotropy, skoszarowanych w zakladach zamknietych, sciganych za
> pedofilie. Co sie ostatnio stalo? Gdzie sa dyskusje o zaletach haldolu
> (haloperidolu), Tavoru (Lorazepam), Diazepamu, Risperidonu,
> Carbamazepiny, Dipiperonu (Pipamperon) itd.? Nikt nie opowiada o walce z
> bezsennoscia dzieki takim srodkom jak Zolpidem, Alprazolam, Mirtazapin
> wobec sprawdzonej przez ludzi i koty waleriany (kozłek).
>
> Gdzie sie podzial nasz sprawdzony pedofil? Gdzie jest gosc, co pisal
> listy do dzieci swiata?
> Czy ten Sars-CoV-2 tak zmienil swiat, ze tematy te przestaly byc wazne?

Zażyj sobie coś z tej listy leków, którą'ś podał - i nie pierdol.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-05-15 15:54:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/05/2020 o 00:59, m...@g...com pisze:

> Zadumalem sie po prostu nad zmianami tematow na tej grupie, do ktorej od
> roku, dwoch, trzech from time to time zagladam.
>
> Lo entiendes?
> ---
> Kazdy swiat siem kiedys sKOnczy
> Teraz KOnczy siem wasz
> A nasz zaczyna ;P
> Kum kum ;)

co cie ty jeszcze trzyma?

--
gazebo

13. Data: 2020-05-15 16:23:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 10:34, XL wrote:

> Zażyj sobie coś z tej listy leków, którą'ś podał - i nie pierdol.

:)))

14. Data: 2020-05-15 18:47:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 14 May 2020 16:59:25 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <5...@g...c
om>
od m...@g...com :

>Zadumalem sie po prostu nad zmianami tematow na tej grupie, do ktorej od
>roku, dwoch, trzech from time to time zagladam.

> [...]

Nie Kum kum tylko szur szur szur.

15. Data: 2020-05-16 01:49:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie Kum kum tylko szur szur szur.
---
I dlatego wasz swiat siem KOnczy ;P

16. Data: 2020-05-16 09:32:38

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2020 o 16:14, Sylvio Balconetti pisze:

> Odpowiem lopatologicznie:

> listy do dzieci swiata?<
>
> Dalem wyraz tesknoty za kilku osobnikami, ktorzy dzielili sie radami
> nt roznych psychotropow oraz za pedofilem, ktory pisal rowniez o
> uczuciach do pewnej pielegniarki (mam nadzieje, ze nic nie
> pokrecilem?) i innym rozsylajacym epistoly do dzieci swiata.
>
> Zadumalem sie po prostu nad zmianami tematow na tej grupie, do ktorej
> od roku, dwoch, trzech from time to time zagladam.
>
> Lo entiendes?

Ale chyba zdajesz sobie sprawę że to były zwykłe trolle bajdurzące o
d*ie maryni a nie w tematach grupy?

17. Data: 2020-05-16 13:02:19

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.05.20 um 09:32 schrieb Trybun:

> Ale chyba zdajesz sobie sprawę że to były zwykłe trolle bajdurzące o
> d*ie maryni a nie w tematach grupy?

Grupy dyskusyjne o niejasnej tematyce (przeciwienstwem sa grupy
dotyczace np. taternictwa, wedrowek, kupna-sprzedazy, regionu,
samochodow, discounterow, kina, tv) przyciagaja wariatow, chamow i trolli.

A tak pro domo sua, psychologia i psychiatria przyciagaly i przyciagaja
wielu z zaburzeniami. Znalem trzy skrajne przypadki (pisze w czasie
przeszlym, bo nie ma mnie tam ponad 30 lat): jedna lekarka psychiatra co
jakis czas musiala byc leczona z powodu schizofrenii. Inny psychiatra
juz jako emeryt doznal objawien, wybudowal na swojej dzialce kapliczke i
ciagnie tam pielgrzymow. A kolega ze studiow ozenil sie z dziewczyna z
psychologii, ktora juz na uczelni byla niezle szurnieta. Obecnie oboje
klepia biede, a ona jest regularnie hospitalizowana (nawroty psychozy
religijnej).

Czyli nic chyba na to nie poradzi, ze wiele grup (o ile nie przestaly
istniec) dzialaja na osoby z kuku na muniu oraz pospolitych chamow i
trolli jak lep na muchy. Nie podobaja ci sie, to stosuj junk filter
(killfile) i nie widzisz smieci!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

18. Data: 2020-05-16 22:59:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-16 13:02, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> istniec) dzialaja na osoby z kuku na muniu oraz pospolitych chamow i
> trolli jak lep na muchy. Nie podobaja ci sie, to stosuj junk filter

Tak to niestety jest... To regula!

Osoby, ktore odczuwaja potrzebe 'naprawiania' innych, popelniaja grzech
pychy. Nie rozumieja, ze kazdy z nas jest prowadzony przez Boga... jest
narzedziem w reku Wszechswiata.

19. Data: 2020-05-17 12:40:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.05.2020 o 22:59, Izaura pisze:

> Osoby, ktore odczuwaja potrzebe 'naprawiania' innych, popelniaja grzech
> pychy. Nie rozumieja, ze kazdy z nas jest prowadzony przez Boga...

Więc popełniłaś grzech pychy. I będziesz musiała się z niego wyspowiadać
jakiemuś facetowi przebierającemu się w czarne sukienki. A jak nie
przestaniesz, to pójdziesz do piekła.

Jedynymi osobami które odczuwają patologiczną potrzebę naprawiania
innych są religianci. Twierdzenie, że akurat ich religia jest prawdziwa
i że wszyscy inni koniecznie muszą dostosować się do ich zasad
religijnych, to najwyższy poziom pychy. Wyżej się nie da.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2020-05-17 13:13:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.05.20 um 18:47 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 14 May 2020 16:59:25 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <5...@g...c
om>
> od m...@g...com :

> Nie Kum kum tylko szur szur szur.

"Silence is the best response to a fool."

--
[...]

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]