Jak sie czasy zmienily

21. Data: 2020-05-17 15:37:11

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.05.2020 o 13:02, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> Inny psychiatra juz jako emeryt doznal objawien, wybudowal na swojej
> dzialce kapliczke i ciagnie tam pielgrzymow. A kolega ze studiow
> ozenil sie z dziewczyna z psychologii, ktora juz na uczelni byla
> niezle szurnieta. Obecnie oboje klepia biede, a ona jest regularnie
> hospitalizowana (nawroty psychozy religijnej).
>
> Czyli nic chyba na to nie poradzi, ze wiele grup (o ile nie przestaly
> istniec) dzialaja na osoby z kuku na muniu oraz pospolitych chamow i
> trolli jak lep na muchy. Nie podobaja ci sie, to stosuj junk filter

Ale na tej grupie tematyka jest chyba jasna.. Tymczasem mimo nawet jak
na dzisiejsze czasy, niezłej frekwencji na psp mało kto chce dyskutować
na dedykowane tematy.

Istotnie, wielu ludzi myli psychiatrię z psychologią,. ale nie to jest
zagrożeniem dla Usenetu i psp. Największe zagrożenie to trolle
ukierunkowane na politykę, tym tematem i swoim trollowym stylem potrafią
wykończyć każdą grupę.

Osobiście nie mam problemów z takimi "dyskutantami", o ile są szkodliwi
dla samej egzystencji  grupy to dla mnie już nie.

22. Data: 2020-05-17 19:42:39

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 13:13:16 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :
om>

>"Silence is the best response to a fool."

Tu się nie zgadzam.
"Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte."

23. Data: 2020-05-17 20:59:09

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.05.20 um 19:42 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
om>

> Tu się nie zgadzam.
> "Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte."

Niemöller mial na mysli polityke, a tutaj masz piaskownice. Szkoda, ze
nikt nie wynalazl lewatywy dla mozgu! :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

24. Data: 2020-05-17 21:23:04

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 20:59:09 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :
<5...@g...c
om>

>Niemöller mial na mysli polityke, a tutaj masz piaskownice. Szkoda, ze
>nikt nie wynalazl lewatywy dla mozgu! :-)

Częściowo masz rację, ale ta "piaskownica" ma mocną siłę przebicia(odkąd wykryła
internety), jak sądzisz, czy w Ordo Iuris(w zasadzie takie same poglądy) czy RM i
Trwam
nie ma takiej "piaskownicy"? Obawiam się, że to taka sama "piaskownica" jak ta, z tej
grupy.
Kończy się na mieszaniu wiary z polityką.

25. Data: 2020-05-17 23:16:17

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tej
> grupy.
> Kończy się na mieszaniu wiary z polityką.

Sa rozne piaskownice. Rydzykowe i pokrewne maja spory zasieg i wplywy
(szczesliwie do mnie nie docieraja), a grupowe to grono paru osob. Stad
nie raz pisze, ze jesli niektorzy uczestnicy sa tutaj na sluzbie, to
tylko pogratulowac mocodawcom. Wydawac pieniadze za wystepy przed
malutka publicznoscia, z minimalnymi szansami na sukces, tzn.
przekonanie, to jest co najmniej rozrzutnosc.

Inna rzecz jest z jehowitami, ktorych czasem widze w centrum miasta jak
probuja zlowic jakies zagubione duszyczki. Byc moze cos przeoczylem, ale
jakos nie widzialem, zeby ktos z nimi rozmawial, interesowal sie ich
pisemkami. A wiec caly trud, poswiecony czas jest na nic? Chodza czasem
po domach, dzwonia i oferuja rozmowy o swiecie i bogu. Tez rzadko ktos
ich wpuszcza (nas skreslili z listy, bo kiedys wyjasnilem, ze jestesmy
zdecydowanymi ateistami). Jednak maja oni pewne gratyfikacje - gmina ich
doceni, wiezy grupowe sie zaciesnia, a ich praca to tylko ich czas
wolny, ich benzyna, ich pieniadze na bilety. A praca na rzecz kosciola i
gminy bedzie tez doceniona w zyciu wiecznym.

26. Data: 2020-05-17 23:37:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 12:40, Kviat wrote:

> Więc popełniłaś grzech pychy. I będziesz musiała się z niego wyspowiadać
> jakiemuś facetowi przebierającemu się w czarne sukienki. A jak nie
> przestaniesz, to pójdziesz do piekła.
>
> Jedynymi osobami które odczuwają patologiczną potrzebę naprawiania
> innych są religianci. Twierdzenie, że akurat ich religia jest prawdziwa
> i że wszyscy inni koniecznie muszą dostosować się do ich zasad
> religijnych, to najwyższy poziom pychy. Wyżej się nie da.

Jestescie 'gupia', towarzyszko Kviat i nie rozumiecie jaka jest
rzeczywistosc...

//mowie to z troskom!

27. Data: 2020-05-17 23:43:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 23:37, Izaura wrote:

> Jestescie 'gupia', towarzyszko Kviat i nie rozumiecie jaka jest
> rzeczywistosc...
>
> //mowie to z troskom!

//macie tu... posluchejcie se z mezem, zonom, czy votever, kogo tam macie...

RELIGIA - GRZECH
https://www.youtube.com/watch?v=5ZauwXfUv4Q

28. Data: 2020-05-17 23:53:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 23:43, Izaura wrote:

> //macie tu... posluchejcie se z mezem, zonom, czy votever, kogo tam
> macie...
>
> RELIGIA - GRZECH
> https://www.youtube.com/watch?v=5ZauwXfUv4Q

//macie jeszcz... se posuchejcie...
RELIGIA - KAWAŁEK PRAWDY
https://youtu.be/RHaU56HRgZM

29. Data: 2020-05-17 23:54:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, ze nikt nie wynalazl lewatywy dla mozgu!
---
Alez jak najbardziej wynalazl: genderowy neomarksizm ;P

30. Data: 2020-05-17 23:56:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 20:59, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
om>

> Niemöller mial na mysli polityke, a tutaj masz piaskownice. Szkoda, ze
> nikt nie wynalazl lewatywy dla mozgu! :-)

W IG Farben, cos tam probowali, ale im nie wyszlo...

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]