Jak sie czasy zmienily

31. Data: 2020-05-17 23:59:39

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 23:56:29 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec1b351$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>W IG Farben, cos tam probowali, ale im nie wyszlo...

Możesz mi powiedzieć, trollu, co ma z tym wspólnego Ig Farben?

32. Data: 2020-05-18 00:33:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 23:59, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Możesz mi powiedzieć, trollu, co ma z tym wspólnego Ig Farben?

//przeciez napisalem...

Produkcje przejela Temmler Werke GmbH.

https://www.spiegel.de/international/the-nazi-death-
machine-hitler-s-drugged-soldiers-a-354606.html

33. Data: 2020-05-18 00:35:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 00:33, Izaura wrote:

> //przeciez napisalem...
>
> Produkcje przejela Temmler Werke GmbH.
>
> https://www.spiegel.de/international/the-nazi-death-
machine-hitler-s-drugged-soldiers-a-354606.html

//macie tu jeszcze...

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/16
89498,1,jak-testowano-narkotyki-na-zolnierzach-wehrm
achtu.read

//i zjedzcie se Pralinke Hildebranda!

34. Data: 2020-05-18 09:46:51

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 May 2020 00:33:57 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec1bc1a$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

No i co z tego? Co to ma za znaczenie?

35. Data: 2020-05-18 13:18:18

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.05.20 um 09:46 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

machine-hitler-s-drugged-soldiers-a-354606.html

Gram w to, w co wygrywam? ;-)

Por.

>Godwin's law (or Godwin's rule of Hitler analogies) is an Internet
adage asserting that "as an online discussion grows longer, the
probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1"<

A ponizej moj skromny wklad polonizacji prawa Godwina (nie mylic z
Gowinem!!!)

"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The
new Godwin's Law)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

36. Data: 2020-05-18 13:46:14

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na tej grupie tematyka jest chyba jasna.. Tymczasem mimo nawet jak
> na dzisiejsze czasy, niezłej frekwencji na psp mało kto chce dyskutować
> na dedykowane tematy.
>
> Istotnie, wielu ludzi myli psychiatrię z psychologią,. ale nie to jest
> zagrożeniem dla Usenetu i psp. Największe zagrożenie to trolle
> ukierunkowane na politykę, tym tematem i swoim trollowym stylem potrafią
> wykończyć każdą grupę.
>
> Osobiście nie mam problemów z takimi "dyskutantami", o ile są szkodliwi
> dla samej egzystencji  grupy to dla mnie już nie.

Takie to czasy, ze w polskich grupach i forach uczestnicy zaczepiaja o
tzw. tematy polityczne (choc wczesniej zapytalbym o to, co to jest
wlasciwie "polityka"?). Zjezdzanie z tematu i jazda w mysl zasady "gram
w to, w co wygrywam" to jest prawie normalne. Jedna z dewiacji
internetowych opisuje tez "prawo Godwina" mowiace, ze w dyskusji w
internecie predzej lub pozniej pojawi sie Adolf H. (reductio ad Hitlerum).

Co do rozroznien psychiatria - psychologia to rzecz jest plynna,
szczegolnie w codziennym zyciu. Psychiatrzy sa lekarzami, a psycholodzy
kliniczni ich wspolpracownikami. Jedni moga wypisac recepty, zwolnienia,
skierowac do szpitala, na terapie, a drudzy rozmawiaja, testuja,
doradzaja, prowadza terapie. Itd. Bardzo tu upraszczam.
Znalem psychologow, ktorzy grali malych doktorow, a wiec stawiali
diagnozy, zalecali proszki, ktore prawdziwi doktorzy pozniej
przypisywali, oraz psychiatrow, ktorzy rozmawiali, prowadzili
psychoterapie i byli krytyczni wobec farmakologii.

Itd. itp.

A tak z innej beczki, sledzenie roznych dyskusji internetowych (grupy
dyskusyjne, fora, facebook itd.) to jest wspaniale pole obserwacyjne dla
psychologow, psychiatrow, socjologow, antropologow i innych.
Ale gdy sie w to za bardzo wciagniesz, to mozesz sam miec klopoty, nie
mowiac juz o straconym czasie, zmarnowanych szansach oraz innych
collateral damages (u nas mowia dosadniej "Dachschaden").

37. Data: 2020-05-18 14:03:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Lo entiendes?
> ---
> Kazdy swiat siem kiedys sKOnczy
> Teraz KOnczy siem wasz
> A nasz zaczyna ;P
> Kum kum ;)

co cie ty jeszcze trzyma?
---
Ja jestem u siebie.
Was tu juz nie ma ;P

38. Data: 2020-05-18 14:11:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ze specjalnom zyczliwom acz zgryzliwom dedykacjom od Faziego
dla duetu Olafinia i Sylwicity w duchu tematu wontku ;P
https://m.youtube.com/watch?v=IdDzfraW8k0
https://youtube.com/watch?v=IdDzfraW8k0

39. Data: 2020-05-18 19:25:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 13:03, m...@g...com pisze:

> co cie ty jeszcze trzyma?
> ---
> Ja jestem u siebie.
> Was tu juz nie ma ;P

My bylismy, jestesmy i bedziemy zawsze, a szczegolnie Ja, twoj Bog

--
gazebo

40. Data: 2020-05-18 21:50:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

My bylismy, jestesmy i bedziemy zawsze, a szczegolnie Ja, twoj Bog
---
Przynudzasz na POtenge, Bog jest ciekawy wiec demonkiem POdszytys ;P

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]