Jak się pozbyć kreta?

21. Data: 2006-12-20 23:26:48

Temat: Re: Jak się pozbyć kreta?
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 17 Dec 2006 14:44:59 +0100, na pl.rec.ogrody, Jerzy Wierzchnicki
napisał(a):

> To kolejny mit naszego niepraktycznego stworka. Przecież on tylko wygarnia
> istniejącą glebę a nie ją przetwarza, jak na przykład dżdżownice. Tyle, że
> nie trzeba samemu tej ziemi wydobywać ;-)

Te ogrodowe mity... W lesie mam kopce z czyściutkiego piachu:)
Dobrą glebę, oczyszczoną (przez upływ czasu) z większości nasion, dość
łatwo można pozyskać tuż pod warstwą darni kilkuletniego trawnika.

Pozdrawiam
piotrs

22. Data: 2006-12-21 07:09:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Te ogrodowe mity... W lesie mam kopce z czyściutkiego piachu:)

Czyli istniejącej gleby? :-)

> Dobrą glebę, oczyszczoną (przez upływ czasu) z większości nasion, dość
> łatwo można pozyskać tuż pod warstwą darni kilkuletniego trawnika.

No i jest drobny feler - musisz kopać sam, jeśli nie masz kreta:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-12-21 09:24:41

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)

> No i jest drobny feler - musisz kopać sam, jeśli nie masz kreta:-)))))

Kret mi i tak tę glebę wyrzuci na trawę, czyli albo do doniczek, albo
trawa się przebije. Ostatnio powiększałam miejsce pod zioła i albo
jestem bsb (bardzo silna baba), albo wycinanie darni szpadlem
dostosowanym do wzrostu i sił nie jest takie znowu straszne.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

24. Data: 2006-12-21 12:14:10

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 21 Dec 2006 10:24:41 +0100, na pl.rec.ogrody, Krystyna Chiger
napisał(a):

> jestem bsb (bardzo silna baba),

ja chyba też:)

> albo wycinanie darni szpadlem
> dostosowanym do wzrostu i sił nie jest takie znowu straszne.

To chyba też kwestia darni.
Na moich trawnikach wystarczy naciąć i zrywa się jak skórka z banana:)

Pozdrawiam
piotrs

25. Data: 2006-12-21 12:17:47

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 21 Dec 2006 08:09:52 +0100, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

> Czyli istniejącej gleby? :-)

Niestety:) - realia:)

> No i jest drobny feler - musisz kopać sam, jeśli nie masz kreta:-)))))

Był wiosną w ogrodzie, ale wysechł:)

Pozdrawiam
piotrs

26. Data: 2006-12-21 16:31:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Był wiosną w ogrodzie, ale wysechł:)

E, no to jest rozwiązanie problemów z kretem. Wszyscy uskarżający się
eksportują zwierzaki do Piotra, a wątki o kretach znikają z grupy raz na
zawsze :-)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

27. Data: 2006-12-22 11:26:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałeś Mirku prądem? No to może tak?
http://www.winogrona.org/modules.php?name=Forums&fil
e=viewtopic&t=1540&postdays=0&postorder=asc&start=45

A swoją drogą - czego to ludzie nie wymyślą....
Pozdrawiam :-)
Janusz

28. Data: 2006-12-22 18:13:24

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora