Re: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?

Data: 2000-09-01 12:58:56
Temat: Re: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak)

From: Agniszka <a...@p...onet.pl>

> Nie, nie trenuje. Po prostu chce pozbyc sie nadwagi. Rano biegam (nieduzo,
> ale zawsze), jezdze ok 20 min na rowerku treningowym, wieczorami cwicze
tez
> jakies 20 min. No i 3 x tyg. silownia. Kurcze, i robie tak od tygodnia, a
> tu zamiast schudnac to przybylo mi 2 kg - czy to normalne?

Z początku to normalne. Nie martw się i zważ się dopiero za jakieś dwa
tygodnie. Nie ruszaj karnityny bo choroba wie jakie są uboczne skutki. Kup
sobie albo sama zrób ocet jabłkowy. Tylko nie może być żaden inny!!!!
Wypijaj 2 łyżki octu na szklankę z sokiem z cytryny - dwa razy dziennie.
Pomaga schudnąć i pozbyć się toksyn.

Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl