Re: L-karnityna - jak uzywac?

Data: 2000-09-01 12:58:56
Temat: Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak)

From: Agniszka <a...@p...onet.pl>

> Niemozliwe, juz probowalam. Po jednym dniu kreci mi sie w glowie, jest mi
> slabo itp. Mysle, ze glodowka to metoda dla jakichs nadludzi :-)

Jak masz zbędną kasiorkę (około 300 zeta niestety), to porozmawiaj z
lekarzem żeby przepisał ci Meridię. To takie cudo, które pomaga nie jeść.
Sprawdzone. Te pieniądze są na miesięczną kurację i po prostu pomogą ruszyć
w dół kilogramom.
Ale najpierw zapytaj lekarza czy w twoim przypadku to można stosować!
Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl