Re: Jak sie zabrac za obliczanie pradu?

Data: 2001-07-25 06:06:56
Temat: Re: Jak sie zabrac za obliczanie pradu?
Od: j...@a...net.pl (Jarosław Lech)

w...@o...pl ({Wilma}) napisał w wiadomości
<9jj6nd$j2l$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>:

>Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>news:9jj5f6$q69$1@news.tpi.pl...

[ciach]

Ja stosuję żarówkę taką w kuchni i pali się
>: prawie cały czas od zmierzchu, bo inaczej wydatek mija się z celem.
>: W innych miejscach domu po prostu jest to nieuzasadnione
>: ekonomicznie.
>
>Dzieki! Wlasnie wyjales mi to z klawiatury. Mialam sie pytac, bo tez
>slyszalam o tym, ale na zasadzie, ze "gdzies dzwonili" ;o)))
>
>pozdr. Wilma

A ktos moze wie, jak ma sie w przypadku takiej swietlowki liczba
wlaczen do jej zywotnosci? Czy jest porownywalnie czula na ilosc cykli
wl/wyl jak klasyczne swietlowki, czy moze kilkakrotne dziennie wlaczanie
nie obniza znaczaco jej zywotnosci?

--
Lejak
j...@a...net.pl